- 25 apr 2015 17:08
Dan werken meestal alleen de duurdere leds, omdat die wat meer vermogen vragen, en ingebouwde weerstanden hebben, wat ook geen garantie is dat het dan werkt, want er zijn ook auto's waar ondanks canbus leds toch nog een storing in de boordcomputer komt...
Eigenlijk is het allemaal gok werk, hoeveel weerstand het verschil tussen wel of geen storing is..
Het beste kun je ergens ledjes kopen die je kunt terugbrengen of omruilen wanneer ze niet werken...
hawkeye schreef:Ga ik verder op door, maar dan over led lampjes (6000 K) als stadsverlichting in mijn Polo 9N. Had eerst een plastic fitting met 1 led, maar dat was verre van de verwachtingen, deze vervangen voor 5 ledjes, is al beter, maar nog steeds niet wat ik ervan verwacht, nu bestelling gedaan voor T10 wedge 9 x 5050 SMD ledjes, a 2 euro, (is nog te betalen), kijken wat dat voor opbrengst heeft, maar ook hier heb je dus diverse soorten in.Ligt eraan welke auto je hebt, als je canbus hebt kun je niet zomaar elke led erin zetten, anders krijg je foutmeldingen op je boordcomputer..
Dan werken meestal alleen de duurdere leds, omdat die wat meer vermogen vragen, en ingebouwde weerstanden hebben, wat ook geen garantie is dat het dan werkt, want er zijn ook auto's waar ondanks canbus leds toch nog een storing in de boordcomputer komt...
Eigenlijk is het allemaal gok werk, hoeveel weerstand het verschil tussen wel of geen storing is..
Het beste kun je ergens ledjes kopen die je kunt terugbrengen of omruilen wanneer ze niet werken...
Mijn andere hobby: http://www.larsonline.nl