VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
Beste mensen,

Sinds gisteren ben ik een trotse eigenaar van een Golf 6. Echter moet ik nog wat kleine dingen aanpassen, zoals uitlaatsierstuk en LED kenteken verlichting

Op aliexpress heb ik een hele mooie uitlaatsierstuk gevonden voor de golf6.
Mijn vraag is of dit wel zal passen en raden jullie het aan om via zo'n site te bestellen?

http://nl.aliexpress.com/item/2PCS-set- ... dVersion=1

Ook ben ik op zoek naar een witte kenteken LED verlichting, echter heb ik ontdekt dat er heel veel foutmeldingen geven op de boardcomputer.
Wat vinden jullie hiervan? :

http://www.ebay.com/itm/2x-18-SMD-LED-L ... 76&vxp=mtr

of raden jullie dit helemaal niet aan?
Hoi,

Meestal word het op een forum wel gewaardeerd als je jezelf eerst even netjes voor stelt.

En wat de uitlaat sierstuk betreft... Ik ben niet zo'n fan van die opschuif dingen... Ik vind dat persoonlijk een beetje zonde als je een Golf 6 heb en dan van die goedkope dingen op gaat zetten... Ik noem het altijd Halfords tuning.

Dit is de 2e keer dat ik dit vandaag ga zeggen... en het begint een beetje op reclame te lijken... jammer dat ik er niks voor krijg.. Maar ik zal persoonlijk even een mailtje naar Nik van Nmparts sturen (info@nmparts.nl) en tegen hem zeggen dat je graag een dubbelloops eindemper wil... Hij zal dan een sierstuk op je bestaande einddemper kunnen plaatsen en dan heb je iets knaps! Er zijn meer van dit soort bedrijven.. Maar Nik komt altijd met de scherpste prijzen. Ik durf met zekerheid te zeggen dat de prijs je mee gaat vallen.

Ik had het zelfde op mijn BMW gedaan en was toen 90 euro kwijt...
Afbeelding

Dit had hij een aantal jaar geleden op mijn 6 gemonteerd maar dat was wel iets duurder maar was dan ook duplex ;)
Afbeelding
Misschien leddel.nl?

Oh enne... we willen natuurlijk wel ff pics van je auto zien he!!
En laat even weten welk sierstukje het is geworden, ik zoek ook nog wat moois!
tamer schreef:Ziet er goed uit. Waar ben je geweest en wat was je kwijt, ik zoek ook nog sierstukjes.
Ik heb het overgenomen van een mede VWforum.nl lid(VariantR) voor 20€, het zijn orginele vw sierstukjes , wel moest ik het goed poetsen.

Je stelt de vraag in het VCDS/VCP/OBD11 subforum..[…]

Groene lijn door km teller

ik heb een vw tiguan van 2018 sinds kort staat er […]

Hey Kan je me meer vertellen over deze garagist? […]

Touran teller inleren

waar woon je ?

Golf 7 1.4 tsi storing P226300

en heeft u het inmiddels kunnen oplossen, ik ben z[…]

Beste forumleden. De Up van mijn vrouw heeft een s[…]

Alarm

De auto is uitgelezen. Volgens de garage is het po[…]

de wielen zijn verkocht