VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door tricker89
#2663730
Beste allen,

De auto is niet door de APK gekomen om wat, naar mijn mening, aparte redenen die echt nooit eerder een probleem zijn geweest. Nu vroeg ik mij af of een andere garage ziet dat er recentelijk al een keuring heeft plaatsgevonden of niet? Want dan ga ik het gewoon bij een ander proberen komende week.
Gebruikersavatar
door Ramonkelderman
#2663731
Het wil natuurlijk niet zeggen dat wat vorig jaar nog goed was, nu ook nog goed is.
Wat waren de afkeurpunten?

Sommige punten zijn natuurlijk discutabel, maar en zijn ook veel punten die gewoon goed moeten zijn dus die zullen ze dan net zo hard afkeuren.
door tricker89
#2663737
PaulusB schreef:Is je het bij een ander gaat proberen krijg je zeker een steekproef :) Altijd even voor laten keuren :tu:
Maar hoe weten die dan dat ik ook al ergens anders ben geweest? Kunnen ze dat zien? (dat is dan net mijn vraag ook)
En wat is voorkeuren?
door tricker89
#2663738
Ramonkelderman schreef:Het wil natuurlijk niet zeggen dat wat vorig jaar nog goed was, nu ook nog goed is.
Wat waren de afkeurpunten?

Sommige punten zijn natuurlijk discutabel, maar en zijn ook veel punten die gewoon goed moeten zijn dus die zullen ze dan net zo hard afkeuren.
Klein scheurtje in mn achterlamp waardoor er wit licht gezien zou zijn (is al 5 jaar zo, nog nooit probleem gehad, is oo kecht met het blote ook zo niet te zien)
Hoorbaar versleten wiellager?
Remverschil op as
Gebruikersavatar
door ivysangers
#2663743
Lampje eruit halen en rood spuiten. Opgelost.

De andere zaken kost toch geld. Achter rem verschil?

Wiellagers kan natuurlijk he, een auto gebruik je.

Waar heb je hem laten keuren?
door tricker89
#2663745
ivysangers schreef:Lampje eruit halen en rood spuiten. Opgelost.

De andere zaken kost toch geld. Achter rem verschil?

Wiellagers kan natuurlijk he, een auto gebruik je.

Waar heb je hem laten keuren?
Dat dacht ik dus ook al van lampje. Bij kwikfit. Lagers heb ik echt al lang, heeft altijd een raar geluid gemaakt met achteruit fileparkeren bij sturen. Remmen Is achterremmen ja, wiellagers ook achter.
door tricker89
#2663752
ivysangers schreef:Ik zeg ga ergens anders heen.

Kwikfit zijn er op uit om je op onnodige kosten te jagen. Maar ze zijn wel lekker goedkoop...
Oké, kan een ander garage wel zien dat ik al bij hun ben geweest?
Gebruikersavatar
door True
#2663753
Alleen als je nu geen APK meer hebt, je auto wordt aangemeld voor keuring en daarna afgemeld bij de RDW, alleen als naar een garage gaat om 'voor te keuren' doen ze exact hetzelfde zonder je gegevens in te vullen, dit doet men om 2mnd van te voren alvast te weten wat eventueel moet repareren of vervangen, als je auto aangemeld wordt voor keuring en daarna afgekeurd mag je er gelijk al niet meer mee rijden.

Heb je zo'n mooi papiertje gekregen van RDW met reden van afkeur? Of gewoon op een kladpapier of mondeling?
Gebruikersavatar
door MK2-VRT
#2663766
Vriend ga nu gewoon ergens anders heen man..

Kwikfit kan nog geen band op pompen, en verder alleen maar knaken vangen.

Als je wiellager slecht is, of je remverschil hebt moet je dat toch verhelpen!

Als ga je naar 10 garage's, niemand ziet het, en je kan gaan en staan waar je wil.
Gebruikersavatar
door Gerald1300
#2663781
alle puntjes lekker afkeur ;)
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk