VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door ssamirr
#2665445
Aangezien ik van plan alle kunststof van de wagen te herspuiten, vraag ik me af hoe ik de wielranden eraf krijg? Ze zitten vast met 4 'schroeven'?

Afbeelding

Ook heb ik bumpersteunen - beugels besteld voor dikke bumpers, maar wanneer ik deze monteer vind ik ze niet stevig genoeg?
Gebruikersavatar
door hawkeye
#2665449
Zo te zien is het een Golf type 2. De randen kun je er af halen door de kleine schroefjes (torcx te verwijderen, en de randen dan voorzichtig lostrekken. Als je deze hebt behandeld, zorg er dan ook voor dat de binnenkant van het scherm waar de rand omheen- tegenaan komt, goed schoon is, wellicht kun je dat ook behandelen met een roestwerende verf.
De beugels voor de dikke bumpers zullen best wel stevig genoeg zijn, anders waren ze niet gemaakt voor dat soort bumpers,
Gebruikersavatar
door Nico45
#2665481
Ja het zijn popnagels heb het zelf al een paar keer gedaan wiel er even af en voorzichtig uit boren niet te wild anders lubbert het plastic gat uit in je plastic rand ;)
door ssamirr
#2666635
hawkeye schreef:Popnagels zwart verven, waar is dat onderdeel van?, zo te zien klemt dit als je de dopjes, of een deel ervan indrukt.

Dat zou moeten maar is totaal niet het geval?!
Gebruikersavatar
door dennismk2
#2666638
Die dopjes kun je indd door drukken alleen is dit niet de bedoeling uiteraart! Gewoon er in drukken vlak af dan sprijden namelijk de pootjes zicht van de bumper drager zich aan de achterkant zo dat hij op zijn plek blijft zitten.
door ssamirr
#2666911
dennismk2 schreef:Die dopjes kun je indd door drukken alleen is dit niet de bedoeling uiteraart! Gewoon er in drukken vlak af dan sprijden namelijk de pootjes zicht van de bumper drager zich aan de achterkant zo dat hij op zijn plek blijft zitten.
Inderdaad! Maar dat is niet zo!

Die pootjes spreiden zich niet genoeg, waardoor het geheel er gewoon zo uitgetrokken kan worden ..
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]