VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door svries
#2665748
Goedemiddag,
Via een oud collega is mij een golf 6 Gti te koop aangeboden uit 2009. Omdat de vorige eigenaar is geëmigreerd is er weinig van de auto bekend behalve de boekjes. De auto is, zover ik op de foto's heb kunnen zien, voorzien van een dynaudio pakket. Hoe weet ik of dit een volledig origineel pakket is en niet gewoon een kapje met een logo? Valt dat ergens te controleren of heeft het audiosysteem dan extra opties?

Groeten,

Stephan
Gebruikersavatar
door svries
#2665766
Hoi josdavids. Bedankt.
Helaas zal uitlezen niet gaan.
Heeft een dynaudio systeem meer speakers en op alle kapjes een logo?
Klopt het dat als je het navigatie/audio systeem aanzet je een dynaudio logo moet zien?
door josdavids
#2665783
Ik heb alleen op de tweeters voorin een logo staan. Er zitten 8 speakers in, dat lijkt mij niet speciaal aan Dynaudio voorbehouden maar misschien dat iemand anders dat beter weet.( Volgens mij heeft een golf plus namelijk voor laag-midden-hoog, en in de normale golf alleen laag-hoog) Volgens mij is bij de lage tonen wel die zichtbare cirkel in het midden van de speaker groter dan bij standaar speakers, vergeef me de jip en janneke omschrijving, heb geen idee hoe dat heet. Het logo zie ik niet elke keer.

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.

Ik heb dit bij mijn seat leon 5f aan de binnen kan[…]