VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
door freakin77
Hi,

Ik wil mijn middelste onderste gril vervangen voor een highline gril (MK6). Ik snap alleen even niet hoe je dat ding eraf haalt. Gaat dit hetzelfde als bij de mistlamproosters?

Een how-to zou fantastisch zijn. Bedankt alvast!
Volgens mij moet de bumper eraf, rooster zit van de binnenkant uit geklikt dacht ik
Echt waar?

Hoe dan?

Ik heb hem proberen los te wrikken (net als bij de mistlamp roosters) maar ik kreeg er geen beweging in..

Waar begin ik?

Alle tips zijn welkom!!!!
pff, ff denken. De bovenkant was zo los volgens mij. Weet alleen niet of ik met de arm onder de bumper door met een platte schroevendraaier of zo de lipjes een beetje op ge tilt heb of zo. en flink trekken. ben aan de bestuurder kant begonnen. Ik trok de lipjes naar buiten toe waarbij 1 tje een beetje gescheurd is maar niets ergs verder. De highline grill kun je er dan zo weer in klikken.
Hmm, ik krijg het niet voor elkaar. Heeft iemand een tekeningetje van het onderdeel toevallig?
door Dstuer6
Je kan hem inderdaad gewoon vooraan lostrekken.
Ik heb de mijne ook veranderd door een honingraat grill.

Weet wel niet exact meer hoe of wat want het is nogal lang geleden..
Maar het is me toch gelukt zonder de bumper te demonteren en zonder iets te beschadigen..
ik zou eens rustig proberen in een hoekje..( doe wel eerst de roosters van de mistlampen eraf.
Eventueel een schroevendraaier ertussen met een vodje over om beschadigingen tegen te gaan. en wrikken tot ie los komt.
Zit tenslotte alleen maar vast met klipsen.
Success !
door PoloSub
Ik probeer nou die mistlamp kap eraf te halen bij mijn gtd maar ben bang dat ik alles stuk trek.
Iemand tips? Waar te beginnen ofzo?
In dit soort gevallen moet echt de bumper af. De grill zit echt goed vast geklikt aan de binnenkant. Ik had er zelf nog moeite mee met bumper af. De lipjes scheuren er snel af.
Laatst gewijzigd door Zacharia op 18 okt 2015 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
door PoloSub
Idd je hebt gelijk. Maar het is me uiteindelijk gelukt via de wielkuip. Wat een klus even de mistlamlen eruit halen. Bij mijn vorige polo 6R was het 5 minuten werk.

Je stelt de vraag in het VCDS/VCP/OBD11 subforum..[…]

Groene lijn door km teller

ik heb een vw tiguan van 2018 sinds kort staat er […]

Hey Kan je me meer vertellen over deze garagist? […]

Touran teller inleren

waar woon je ?

Golf 7 1.4 tsi storing P226300

en heeft u het inmiddels kunnen oplossen, ik ben z[…]

Beste forumleden. De Up van mijn vrouw heeft een s[…]

Alarm

De auto is uitgelezen. Volgens de garage is het po[…]

de wielen zijn verkocht