VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
door 3mptyy
#2673997
Zijn er mensen hier die ervaringen kunnen delen mbt het plaatsen van een dashcam? Ik heb zelf een Golf GTE en zit er over na te denken om een kleine dashcam te kopen. Ik lees verschillende berichten dat het wegwerken van de voedingskabel netjes via de passagierskant kan worden gedaan. Dit gaat dan met name via de kleine ruimtes tussen de dakhemel en voorruit waar je de kabel tussen kan proppen.
door Daneron
#2773379
Ik had in mijn vorige auto de Cam aangesloten op de verlichting van het dashboardkastje (gaat dan automatisch uit als ecomode inschakeld dus extra opname tijd als de auto stil staat), nu wil ik de voeding pakken van de plafond verlichting want heb gemerkt dat hier ook ecomode op zit (dus de kabel hoeft dan niet langs de a-steil te lopen).

Heeft iemand een dashcam in z'n golf VII, hoe aangesloten?
door Daneron
#2774799
Heb 'm er in zitten:
IMG_1904.JPG
IMG_1904.JPG (183.33 KiB) 1227 keer bekeken
De eco-mode zorgt ervoor dat de Dashcam automatisch van spanning afgaat na 1 minuut als je het aansluit volgens de onderstaande foto.
IMG_18992.jpg
IMG_18992.jpg (313.25 KiB) 1227 keer bekeken
De massa kun je pakken van:
IMG_1903.JPG
IMG_1903.JPG (94.55 KiB) 1227 keer bekeken
Heb zo weinig maar wel voldoende info gegeven om de Cam in te bouwen, mocht je er namelijk geen kaas van hebben gegeten (Canbus) blijf er dan vanaf of laat het door een monteur doen!
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk