VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran.
Weet je zeker dat het slot defect is?, kan ook zijn dat er iets is afgebroken (pinnetje), een veel voorkomende kwaal bij de sloten. Heb je meer problemen met het slot, dan zit het "dieper" en moet wellicht het elektronische gedeelte vervangen worden, Hier is Frank (zie zijn website) heel erg goed in.
Ja inderdaad een HANDLEIDING ben je aan het zoeken misschien helpt dat naar het zoeken ervan :mrgreen:
Maar uhm vertel eens wat is het probleem dan kunnen we je misschien makkelijker helpen dan meteen het slot te vervangen?
MK2-VRT schreef:Het wijst zich vanzelf als je het deurpaneel, dus de plaat met raammechanisme eraf wilt halen, dat hangt er namelijk aan vast en stelt niks voor..
even ter aanvulling wel vertellen dat je aan de zijkant wel even deze schroeven moet losdraaien:

Afbeelding

& je moet dan dit *stengeltje* niet vergeten los te maken:
Afbeelding

Dat vergeten sommige wel eens :mrgreen:
Ja op de tel ga ik geen hele verhalen typen..

Met een beetje logisch inzicht moet het goed komen.

Waar je alleen rekening mee moet houden is dat je torx ( links boven op eerste foto ), niet helemaal eruit draait, anders valt je zonder pardon het binnenwerk in de deur, dacht een slag of 20 ongeveer, dan voel je vanzelf wanneer de slotcilinder eruit komt, als hij nog klemt, iets verder los, krijg je hem eruit, dan is het goed, staalkabel los wippen en alles komt mee.
Groene lijn door km teller

Ik gok op een breuk op printplaat van het display […]

Je stelt de vraag in het VCDS/VCP/OBD11 subforum..[…]

Hey Kan je me meer vertellen over deze garagist? […]

Touran teller inleren

waar woon je ?

Golf 7 1.4 tsi storing P226300

en heeft u het inmiddels kunnen oplossen, ik ben z[…]

Beste forumleden. De Up van mijn vrouw heeft een s[…]

Alarm

De auto is uitgelezen. Volgens de garage is het po[…]

de wielen zijn verkocht