VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran.
MartinHeijden schreef:Ja daar was ik dus al bang voor ! Morgen maar even mee aan de slag dan denk ik.

Haal je slot er dan even uit, en dan op de werkbank je cilinder erin zetten dan heb je er zicht op wat je precies doet of wat er fout gaat
We zijn even een paar dagen verder ondertussen maar heb weer wat vooruitgang !
Heb bij iemand met een sloop golf het complete deurslot en handvat met ring (nieuw) gekocht en deze vandaag in de golf gezet.
3 keer alles in elkaar gezet en weer los gehad omdat het natuurlijk niet helemaal gesneden koek is voor mij.
En nu reageren alle sloten prima op elkaar alles gaat op slot en van slot wanneer het moet alleen nog 1 rare kuur wat ie nu weer heeft.
Als de hele auto op slot is en ik hem open maak gaan alle sloten netjes los maar zodra ik de deur opendoe gaan de anderen weer allemaal op slot.
Daarna even aan het pennetje trekken en ze blijven weer allemaal netjes open dus ik laat het voorlopig wel zo.

Cilinder zit zoals nu lijkt wel goed op de plek heb toch het idee dat mijn eigen ring niet helemaal goed was. Wel even met een lampje goed gekeken dat de lipjes achter de ring vallen. Nu afwachten of alles blijft zoals het is. En binnenkort even wat laswerk aan de auto en dan zijn alle grote klussen klaar !

Je stelt de vraag in het VCDS/VCP/OBD11 subforum..[…]

Groene lijn door km teller

ik heb een vw tiguan van 2018 sinds kort staat er […]

Hey Kan je me meer vertellen over deze garagist? […]

Touran teller inleren

waar woon je ?

Golf 7 1.4 tsi storing P226300

en heeft u het inmiddels kunnen oplossen, ik ben z[…]

Beste forumleden. De Up van mijn vrouw heeft een s[…]

Alarm

De auto is uitgelezen. Volgens de garage is het po[…]

de wielen zijn verkocht