VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ruiter91
#2685958
Na de vele die al gestolen zijn was ik dit keer aan de beurt. Vannacht tussen 1 en half 8 s-ochtends hebben ze mijn golf 5 open gebroken en de Rns510 eruit gehaald. Dit is gebeurt in de straat Aaltsengoed te Putten Gelderland. Bij de inbraak hebben ze schade gemaakt aan de buiten kant en binnenkant de fotos zullen genoeg zeggen. Auto is inmiddels weggebracht naar de schade hersteller en maandag zullen ze ermee aan de gang gaan. Tevens stond daar ook een Golf 5 gt met dezelfe schade in de nacht ervoor gebeurt iets verderop in Nijkerk. Ik hoop op een goede en nette schade behandeling en me auto weer terug te kunnen brengen in de zelfde staat.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
door hawkeye
#2686286
Dat gaat ten kostte van je No claim. Het wordt ze nog steeds erg makkelijk gemaakt. Dit soort verhalen hoor je nou niet bij Opel, Ford (en al die andere merken), en dat weet men....
Gebruikersavatar
door Timberland
#2686288
wjb222 schreef:rns510 ZONDER navilock
is net als russische roulette
tis niet de vraag OF die gejat word MAAR wanneer :tu:
Met navilock had die een zaag door zijn dashboard gehad.
bovendien krijg je een navilock er zonder schade binnen 10 seconden er vanaf
Gebruikersavatar
door Schippersss
#2686340
Timberland schreef:
wjb222 schreef:rns510 ZONDER navilock
is net als russische roulette
tis niet de vraag OF die gejat word MAAR wanneer :tu:
Met navilock had die een zaag door zijn dashboard gehad.
bovendien krijg je een navilock er zonder schade binnen 10 seconden er vanaf
Ja het risco dat ze een auto veder kijken is wel groter :tu:
door Fritsdeblitz
#2686357
Schippersss schreef:
Timberland schreef:
wjb222 schreef:rns510 ZONDER navilock
is net als russische roulette
tis niet de vraag OF die gejat word MAAR wanneer :tu:
Met navilock had die een zaag door zijn dashboard gehad.
bovendien krijg je een navilock er zonder schade binnen 10 seconden er vanaf
Ja het risco dat ze een auto veder kijken is wel groter :tu:

Maar blijft een raar idee dat ze zonder schade binnen een paar seconde je Navilock kunnen kraken


Ook weer achterhaalt dus zo blijf je bezig je spullen te beschermen tegen dat tuig
door danny20danny
#2686951
Ruiter91 schreef:Heb ook al verhalen gelezen dat ze gejat zijn met navilock en dan is de schade aan de auto nog veel groter. Ondanks alles hoop ik op een goede afhandeling
ik vind die schade van jou anders niet klein! bij mijn golf 6 is in 2012 ook mijn rns 510 gejat voor me deur, ze hadden toen mijn raampje ingetikt (waardoor de gehele zijkant opnieuw gespoten diende te worden door rondvliegend glas) en een grote deuk in het dak (voor de lol denk ik) vervolgens aan het interieur niets beschadigt. schroefjes netjes naast de pook gelegd snoepjes uit het dashboard kastje gegeten en ze zijn weer vertrokken.
Heb je in je auto een RNS navigatie koop een navi lock en alarm dat niet combineert met de auto sleutel maar apart.
door Gers
#2687084
Wauw heftig!
Ze hebben destijds ook de RNS510 uit mijn Polo 6R gehaald...
Ruit ingegooid en weg wastie beetje schade aan het dashboard...
Nu weer een RNS + navilock en zeg eerlijk so far so good...

Maar deze schade is wel huge...
Gebruikersavatar
door Ruiter91
#2687116
Vandaag meer nieuws gekregen over de auto. De schade expert van de verzekering is langs geweest en met een positieve afloop. Zo goed als alle schade word vergoed :mrgreen: . Uit het schaderapport moet blijken wat de totale schade is en of ik het dan uit laat keren of laat maken. Er is één maar dat is dat ik voor de rns510 waarschijnlijk de vervangingswaarde krijg i.p.v. de nieuwwaarde dit omdat ze natuurlijk ervaring ermee hebben dat ze vaak achteraf gekocht zijn enz enz. Al met al erg positief nieuws wat eigenlijk niet verwacht werd.
door wjb222
#2687233
vw_maniacs schreef:De duitse verkoopsites in de gaten houden. Er worden regelmatig RNS510 aangeboden waar ik ernstig mijn twijfels over heb.
en wat zijn die sites dan ?

Hartstikke fijn dat het werkt. Dank voor de feedba[…]

Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]