VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
door bjkli
#2687224
hallo

wat kost het mij om de rubbers te laten veranderen van de achteras en de voorste 2 rubbers te laten inpersen ?
door TCDD
#2688753
bjkli schreef:hallo

wat kost het mij om de rubbers te laten veranderen van de achteras en de voorste 2 rubbers te laten inpersen ?
Geld

Wat zei je garage toen je belde met deze vraag?
door bjkli
#2690230
rond de 500 euro 2 nieuwe draagarmen beide kanten van voor en 2 achterassrubbers van achter met werk ! kost een pak vind ik .
ik ga ze van mister auto kopen daar kosten draagarmen met de rubbers erin rond de 45 euro merk moog , is dat goeie merk of zou ik voor febi of trw of delphi gaan .iemand bevindingen in die merken?

want ben dat zo een beetje moe elke 2 jaar zijn de rubbers versleten of gescheurd, een tweetal jaren waren de achteras rubbers veranderd deze zijn nu weer versleten , en ik rij orgineel 15 inch en de wagen is niet verlaagd , heb de achter schokdempers ook laten veranderen 1.5 jaar geleden uit voorzorg maar weer zijn mijn achterasrubbers versleten .
door bjkli
#2693296
voor 160 euro met rubbers en werk laten vervangen, eens kijken hoe lang het deze keer gaat duren,

ik denk als ik de auto was dan spuit ik hem altijd met wax ook af aan de carwashbox, ik had ooit gehoord dat wax de rubbers van je ruitenwissers aantast kan het ook zijn dat wax de ophanging rubbers
ook antast in een jaar of twee ?
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk