VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door SteefT
#2687419
Hallo, ik heb een probleem, onze golf 3 cabrio toer auto (cabrio club) doet het alarm afstand bediening pas als je er naast staat. Nou gisteren opengemaakt wat voor batterijen erin moeten. Nou 2x cr1616. Dus gisteravond dichtgemaakt maar nu doet die niks, alarmlichten knipperen niet meer. Alarm lichtje blijft snel knipperen. Dus dachten batterij dan nu toch leeg. Nieuwe gekocht kosten 8 euro per 2. Nou erin gezet maar niks.. Gelukkig staat alarm niet op de auto, maar zit wel startonderbreker op? Hoe is dit op te lossen?? Zit alarm fase 3 op

Voor we het kastje open maakte deed die gewoon

Batterijen liggen volgens mij goed (alle mogelijkheden geprobetd) zijn 2 batterijen op elkaar en ze liggen nu zo (min onder plus boven) beiden zelfde
Gebruikersavatar
door Niek5291
#2687448
Zijn altijd kutdingen. Vaak moeten ze 'synchroniseren' als ze open zijn geweest. Steek je sleutel eens in het contact, op contact aan, en houdt dan de knop van je kastje eens een paar seconden ingedrukt. Misschien dat ie dan wat doet, en dat je knipperlichten gaan knipperen.

Om wat voor alarm gaat het?
#2687545
Probleem ook gehad. Heb alle alarm rommel er uit gesloopt en voor 4 tientjes een aftermarket set gehaald en werkt super. Wie breekt er tegenwoordig nog in, in een golf 3 echt niet meer om je radio te stellen en die voor 5 tientjes te verkopen achter in een steeg hoor..

hier heb ik mijn set vandaan

http://www.car-secure.nl/site/merk/volk ... dieningset

Zijn de foto’s hiervan nog beschikbaar? Zit met pr[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]