VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
door themichel1257
Hallo goedemiddag,

Ik hen een vraagje ik weet niet of ik het in het goeie onderwerp heb gezet maar ik wil een mfa teller gaan inbouwen nu heb ik hier en daar even gezocht en op internet stond iets met een nummer die op de teller moet staat iets met 119 of 120 maar op mijn teller staat er niks op ook heb ik het vermoeden dat hij vervangen is omdat hij er nog vrij netjes uitziet maar mijn vraag is nu waar staat dat nummer?

Alvast bedankt!!
door MK2-VRT
919 is oud type en 920 nieuw type, je kunt ze gezien het bj allebei hebben, dus even kijken aan de onderkant van de teller op de sticker, is de sticker weg, dan even uitlezen.

Teller moet je inleren he, anders start hij erna niet meer.
door themichel1257
oke bedankt ik heb een 119 dus word moeilijk dan. Nu heb ik wel een ander probleem na dat ik de teller had terug geplaatst schiet me auto in wegrijblokering maar dus ik de garage gebeld en die zeiden kom maar brengen want er moet iets gewist worden en opnieuw ingelezen worden weet iemand hier meer van en is er echt geen andere manier?

alvast bedankt!!!!!
door jongsma63
Hey hoi,

Ik haak even in op deze topic...
Heb nl een korte vraag aan MK2-VRT :)

Als ik nu een teller op de sloop haal, dan heb ik geen code......
Kun jij die achterhalen, en dan vervangen voor de code uit mijn huidige teller?!?!

Thanks
door MK2-VRT
jongsma63 schreef:Hey hoi,

Ik haak even in op deze topic...
Heb nl een korte vraag aan MK2-VRT :)

Als ik nu een teller op de sloop haal, dan heb ik geen code......
Kun jij die achterhalen, en dan vervangen voor de code uit mijn huidige teller?!?!

Thanks
Ja dat kan hoor, wel even opletten dat je de juiste teller neemt, dus oud type 919 of nieuw type 920 in het nr.
door themichel1257
Ik had hem naar de garage gebracht en die heeft hem ff aan de pc geslingerd met 5 min was hij klaar en hoefde niks te betalen maar das ook nog een goede optie zo'n teller van de sloop alleen weet ik de huidige code van mijn teller niet wel dat het een 119 is maar verder geen code ofzo
Radiator slaat niet aan

Even een serieuze toer gemaakt, auto heeft het laa[…]

Hoi allen :), Ik hoor sinds kort een gekraak/ clu[…]

@Mari Een laatste update..... De software van […]

Handleiding VW Tiguan

Beste, ikzelf heb ook een tiguan van 2020 uit dui[…]

Foto’s:

Je moet idd gaan nadenken waar kvs en olie bij el[…]

Allereerst welkom op dit forum... Website van Ger[…]

Turbo 1.4TSI Stuk

Hoi Iedereen, Ik heb een Golf V uit 2008 echt met[…]