VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Audi problemen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2695501
Beste forummers,

Sinds 3,5 maand ben ik (troste) eigenaar van een Audi A6 C5 1.9 TDI MT 2004.

Echter heb ik problemen met mijn sleutels, het volgende doet ervoor: Ik krijg met 1 sleutel de deuren helemaal niet open via de CV, met de andere na wat rommelen in het slot van de deur wel. Met rommelen bedoel ik paar keer op slot draaien en ondertussen op open drukken. Na aantal maal gaat hij dan open, de ene keer duurt het langer als de andere keer.

Nu had ik zelf VCDS, dus gelijk maar uitgelezen. Eerst de motor uit gelezen hier stonden geen fouten in. Vervolgens module 35 genomen maar hier kon ik niet in komen. Bovenin het scherm stond iets als: "HexInit-3". Hierop een autoscan gemaakt. Hier kwam ik er achter dat hij in bijzonder weinig modules kon komen. Uit me hoofd gezegd stuk of 7.

Laatst was ik bij iemand anders die zonder enig probleem zo in module 35 kwam en 2 foutcodes vond (helaas vergeten foto te maken gelijk) en deze verwijderde waarop de sleutel die met rommelen in de deur het direct weer volledig deed zonder enig falen. De andere na deze ingeleerd te hebben via de deur precies het zelfde.

Echter na een paar dagen werd het weer minder. Ik denk dat hier de foutcodes weer teug zijn gekomen. Ik heb inmiddels een nieuwe VCDS kabel en programma maar ook deze komt er niet in.

Heeft iemand enig idee waarom ik er niet in kan komen? Wat doe ik verkeerd?

Alvast bedankt
#2695503
Thomas,

Ene met elec ramen heeft module 46 en ene met hand bediende groep 35

De hoeveelheid modules waar je in kan komen ligt aan de opties die hij heeft, denk aan : Motor, Airbag, ABS, Teller, Automaatbak, Radio, Centr Elec, Centr Conv etc..

Dat je de AB niet kan inleren kan komen doordat je of de leerwaardes niet gewist hebt ( kanaal 00 ), of je AB heeft de verkeerde frequentie of is defect.
#2695531
Stefan,

Ik snap wat je bedoeld. Maar ik kan niet komen in 35 en ook niet in 46!
ABS/Radio/Motor doet het wel. Echter de laatste 2 uit jou lijstje kan ik niet in komen o.a.
Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Exquisite gays in your city

Outasight gays in your town Stunner gays mans

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]