VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Tibo
#2697930
Hallo,

Ik ben momenteel in het bezit van een Volkswagen Golf 6 GTI van 2009.
Op termijn zou de originele radio vervangen moeten worden door een nieuwe en betere radio met ingebouwde navigatie.
Ook moet het al de opties hebben zoals Bluetooth, AUX, USB, handsfree bellen,…

Mijn vraag is of er ‘aftermarket’ radio’s beschikbaar zijn die integratie met de originele parkeersensoren en klimatisatie mogelijk maken?

De RNS 510 radio van Volkswagen zelf kan natuurlijk, maar zou liever een andere radio plaatsen.

Alvast bedankt voor de informatie!

Tibo
Gebruikersavatar
door guidoscm
#2698022
Volgens de beschrijving kan de Caliber radio dit wel.

External canbus module for 100% plug\'n play and functionality. (steeringwheel control, climate control, seatheating, parkingsensor, camera, phone control etc. (incl. display info: radio, track, phone, navi-instructions on MFD))


Ik had zelf een zenec 2010, deze liet wel beperkte info op het mfd zien.

Ik heb er nu een RCD510 in BT module, deze geeft wel climatronic info en phone info.
Ik heb er geen navigatie en USB op zitten.
Laatst gewijzigd door guidoscm op 05 sep 2015 07:19, 1 keer totaal gewijzigd.
door ItsmeMo
#2738100
Beste,

Heb sinds kort een radio/navigatie uit China besteld. De radio heeft een canbus en volgens de leverancier is het plug and play. Meteen de zelfde dag de radio aangesloten. Nu komt het, hij gaat aan zodra ik de sleutel erin steek maar hij gaat niet uit als ik de sleutel eruit haal. Na een bepaalde tijd gaat die uit en krijg ik hem niet meer aan todat ik de iso stekker los haal en opnieuw aansluit.
Ik ben nu al 2 weken over en weer met de leverancier aan het mailen om dit op te lossen. Nu lees ik op verschillende fora dat de auto ingeleerd moet worden oftewel een gateway geopend moet worden via een vag-com, Mijn vorrige radio, een RCD300 gaat wel gewoon aan en uit met de contactslot. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt.

Golf 5 1.9 TDI 2005 comfortline
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk