VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
Zluytr schreef:Met dit soort dingen kan je beter (knappe) aftermarket kopen!

Scheelt een hoop gekloot!

Ik heb er al naar gekeken. Maar aftermarket passen niet in golfs met al bestaande xenon dimlicht in.
Anders had ik allang de dubbele led R koplampen erin gegooid.
Zacharia schreef:Hoogteverstelling kast vervangen alleen voor de led lampjes? Ik dacht alleen aanvinken met de vag en meer niet.
Heb je nu al de xenon LED koplampen erin? Krijg je nu geen foutmelding over je lichtbundel hoogteverstelling? Dit komt omdat xenon LED koplampen dynamisch zijn en ook meedraaien in de bochten. Xenon zonder LED is dit niet, waardoor de regelkast van de koplampen vervangen moet worden ;)

Dit verhaal heeft verder niks met de LED dagrijverlichting te maken maar met je hoogteverstelling!
RayenMK5 schreef:
Zacharia schreef:Hoogteverstelling kast vervangen alleen voor de led lampjes? Ik dacht alleen aanvinken met de vag en meer niet.
Heb je nu al de xenon LED koplampen erin? Krijg je nu geen foutmelding over je lichtbundel hoogteverstelling? Dit komt omdat xenon LED koplampen dynamisch zijn en ook meedraaien in de bochten. Xenon zonder LED is dit niet, waardoor de regelkast van de koplampen vervangen moet worden ;)

Dit verhaal heeft verder niks met de LED dagrijverlichting te maken maar met je hoogteverstelling!
De auto nog stil i.v.m schade voor. Ik meen dat de vorige koplampen ook meedraaide, maar dan heb ik het over dat kleine lampje in de koplamp. Bij het insturen schakelen ze in. Op me optielijst staat ook 8K3(dagrijverlichting met hulprijverlichting) (8WH mistlamp en statisch bochtenverlichting)

Zou dit iets uit maken? :D Alvast bedankt !
Zacharia schreef:
RayenMK5 schreef:

De auto nog stil i.v.m schade voor. Ik meen dat de vorige koplampen ook meedraaide, maar dan heb ik het over dat kleine lampje in de koplamp. Bij het insturen schakelen ze in. Op me optielijst staat ook 8K3(dagrijverlichting met hulprijverlichting) (8WH mistlamp en statisch bochtenverlichting)

Zou dit iets uit maken? :D Alvast bedankt !
Ik heb al heel vaak xenon zonder LED omgebouwd naar xenon met LED. Als de auto klaar is zal je het zelf ervaren!
Heb de coderingen voor de modellen waarbij later de LED enz is ingebouwd. Deze moet ik alleen nog testen. Mocht iemand zich geroepen voelen om langs te komen om de koplampen in te bouwen met de adapter kabels dan zal ik dit kosteloos doen

Afbeelding
Antera schreef:Heb de coderingen voor de modellen waarbij later de LED enz is ingebouwd. Deze moet ik alleen nog testen. Mocht iemand zich geroepen voelen om langs te komen om de koplampen in te bouwen met de adapter kabels dan zal ik dit kosteloos doen

Afbeelding
Jaa ik stel me als kandidaat op! Ik heb dus inderdaad nu led koplampen erin. Xenon had ik al. Alleen de leds werken nu niet.
Weet iemand wanneer de kleine led stadslicht brandt in de koplampen? Ik heb de U leds aan kunnen zetten. Maar het valt me nu op dat die kleine led stadslicht niet mee brandt.
@RayenMK5,

Wat is het onderdeel nummer van dat kastje? Want, de auto is namelijk klaar en je hebt helemaal gelijk. De kast moet vervangen worden. Nu heeft cartronic de U led werkend gekregen zonder de kastje te vervangen, maar nu werkt me hoogteverstelling voorlopig niet. Dit wil ik nog wel gaan aanpassen door de juiste kast erin. De statische bochtenverlichting is ook uitgeschakeld.
Zacharia schreef:@RayenMK5,

Wat is het onderdeel nummer van dat kastje? Want, de auto is namelijk klaar en je hebt helemaal gelijk. De kast moet vervangen worden. Nu heeft cartronic de U led werkend gekregen zonder de kastje te vervangen, maar nu werkt me hoogteverstelling voorlopig niet. Dit wil ik nog wel gaan aanpassen door de juiste kast erin. De statische bochtenverlichting is ook uitgeschakeld.
7P6 907 357 alleen met de juiste index. Heb er 1 voor je liggen 125 euro nieuw.
ben heel benieuwd hoe dit verhaal afloopt.
ik heb sinds gisteren een golf7 highline met xenon verlichting af fabriek. maar dus ook zonder u-led. dit wil ik er heel graag wel in hebben.

heb met mijn vorige auto zoveel bnc gehad om de juiste te kunnen vinden voor led drl/xenon dat ik me nu alweer zenuwachtig maak voor de mk7.
Radiator slaat niet aan

Even een serieuze toer gemaakt, auto heeft het laa[…]

Hoi allen :), Ik hoor sinds kort een gekraak/ clu[…]

@Mari Een laatste update..... De software van […]

Handleiding VW Tiguan

Beste, ikzelf heb ook een tiguan van 2020 uit dui[…]

Foto’s:

Je moet idd gaan nadenken waar kvs en olie bij el[…]

Allereerst welkom op dit forum... Website van Ger[…]

Turbo 1.4TSI Stuk

Hoi Iedereen, Ik heb een Golf V uit 2008 echt met[…]