Ik had eerst een set van aquamist, met vaste druksensor, maar deze was vrij snel kapot gelopen, althans, de pomp.
Nu kon dat stom toeval zijn, of het kwam door de 1 op 20 mix water / nitromethane, je kunt tenslotte veel mengen en gebruiken, wellicht dat sommige afdichtingen en plunjer in de pomp, niet tegen alle soorten 'vloeistoffen' kunnen.
Nu al enkele 10.000 km's met de snowperformance met 200psi pomp en nog altijd super tevreden, met name die CMGS controller is mooi, variabel inspuiten afhankelijk van hoe je de min en max in doet stellen, ideaal..
Ik deed eerst een 400 km met een 3 liter tankje, begon met inspuiten vanaf 0,5 bar boost, en max inspuiting bij 1,5 bar boost met een 250cc nozzle.. Nu ligt het ook eraan waar je rijd, ik reed 75% binnen door en 25% snelweg, dus telkens gas geven en in het boostlevel rijden kost je meer mix dan lange stukken op de cruise control op de snelweg.
Vermogens winst met de 50/50 mix was op m'n tdi 13 pk, vreemd genoeg bleef het koppel exact hetzelfde ( 441nm ), nu ga ik binnenkort weer terug de bank op om het verschil te zien met 65/35 mix + een kleine aanpassing in de software.
Maarja, zaterdag voor Maus, Carlo en mezelf nog even 120 liter inslaan tegen een mooie prijs, alleen hopen dan me dan geen levensmoe-achtig persoon achterin rijd..
En nog even een aanvulling uit mijn eigen topic n.a.v. de software aanpassing :
De boost van de WMI begint nu pas bij 10psi, voorheen was dit 7 psi, maar door de andere software rij ik nu op de cc bij 110 km/h al op 9 psi turbodruk, terwijl dit voorheen met de oude software max 3 psi was.
Toen ik de inspuiting nog had laten staan van de wmi, dus 7 psi, merkte ik op de cc dat hij niet strak liep, maar net of hij om de seconde in hield, dit kwam dus doordat hij constant aan het inspuiten was toen ik 110 reed op de cc ( snelweg ), dat was iets teveel
Maar inmiddels weer verholpen door hem bij een hogere druk pas te laten injecteren, dus vanaf 10 psi, dan doet hij bij constante snelheid op de snelweg niks, enkel als ik dan ( vol ) gas geef, de max inspuiting van 250cc bij 1.5 bar turbodruk heb ik laten staan ( Hij draait tenslotte 2750mb in vagcom )
Golf 2 R32 BUB '85
Golf 2 1.9 ARL TDI '83 202PK 481NM WMI
Golf 2 VRT 420PK 600NM
Audi RS6 Performance 741PK 1064NM
www.ecu-solutions.com
https://www.facebook.com/groups/312765538928730/