VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2710456
het probleem zit hem in de accu, niet genoeg spanning om de injector aan te laten gaan ;) . Genoeg spanning is ook direct starten :D . Nu heb ik weer gezeik met mijn wielbouten :GRR: .
Er is namelijk in 2 dagen al 2x dezelfde wiel afgelopen van de naaf :GRR: . De bouten zijn daardoor afgebroken. Ik heb om te beginnen helaas geen centreerringen gebruikt wat al een oorzaak kan zijn :(
daarnaast moet ik spacers van 5mm gebruiken wat ook al niet optimaal is maar ik heb geen keuze. Ik heb als naaf incl. schijven die van de mk3 gebruikt, dit moet toch niks uitmaken?
door mk2mark
#2710499
sow dat zijn veel mogelijkheden :roll:
ik heb conische bouten die normaal 27mm schroefdraad hebben. Doordat ik spacers heb heb ik nu bouten gebruikt van 32mm. De gaten zijn beschadigd door het uitslaan van de velg. Morgen gaan we weer de mk2 schijven met fusees erop zetten om zeker te weten dat dat weer goed is en hiervan zijn ook niet de gaten beschadigd.
Gebruikersavatar
door Wouterp
#2710500
Hoeveel slagen gaan de bouten in je naaf? ongeveer 7 slagen heb je minimaal nodig. Ook is het verstandig een paar centreerringen te bezorgen waarmee ze ook daadwerkelijk centreren. Lukt dat niet met je huidige spacers, laat die dan weg of bezorg dikkere met een centreerrand voor je velg.
Is je velg niet uitgeslagen dan? als die al 2 keer losgelopen is klinkt het alsof die rijp is voor de oud ijzer boer. Zon velg vervorm je zeer snel wanneer zoiets gebeurd.
door mk2mark
#2710506
Nee de velg heeft heel veel geluk gehad :shock: . De bouten heb wel iets meer dan 7 slagen. Ik moet idd centreerringen halen dan weet ik zeker dat ze in het midden zitten. De spacers die ik had daar is er 1 van naar de hemel maar ik heb al andere van mijn neef en deze zijn ook wat stabieler (niet zoveel sleuven erin). Dus morgen en zaterdag maar weer aan het sleutelen gaan :(

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.

Ik heb dit bij mijn seat leon 5f aan de binnen kan[…]