VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door golfgl
#2711311
Heb er al een hele tijd last van dat met golf 2 met pf motor.af entie als ik volgas geef het stationair toertal op 2000 blijft lopen.soms is het weer dagen weg.maar na veel sensor vervangen en stappenmotors ging ook nog eens de koppakking lek.
Dus dacht haal een andere motor en dan ben ik van alle problemen af misschien.
Nu heb ik de motor overgezet met weer andere stappenmotor die daar nog op zat en alle sensors in de flensjes ook anders .alleen heb ik de inlaat overgezet met gasklep omdat die gecoat is.maar nu de motor er inzit loopt deze ook weer 2000 stationair.
Iemand enig idee waar dit pronleem kan zitten?
Gebruikersavatar
door hummer
#2711545
Misschien heeft die het zelfde probleem. Een goede gebruikte is bijna niet te vinden en nieuw zijn helemaal niet meer te vinden. Ik heb het zelfde probleem ik ben bijna twee jaar opzoek naar een nieuwe LMM meter
door golfgl
#2711690
Heb de llm er al wel een tijdje opzitten en is iets beter gaan lopen.de oude reageerde niet op het afstellen.misschien dat ik er nog maar een 1 moet proberen.of zou die musschien ook hoog kunnen gaan lopen door de sensor boven opbde inlaat?of door de computer?want dat is volgens mij het enigste wat ik nog niet vervangen heb.
Gebruikersavatar
door Antera
#2711717
Stappen motor los maken en blijft ie dan wel netjes lopen>?


Afbeelding
door golfgl
#2712398
Het duurde even .heb de auto ergens in een schuur staan en ben er eigenlijk alleen het weekend mee bezig.maar als ik de stappenmotor los haal gebeurt er eigenlijk niks blijft gewoon hetzelfde lopen,is dat goed?
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk