VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Audi problemen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2719163
vreemd, heb de schemas even bekeken: geen van die hele lijst sensoren met foutcodes hebben een gemeenschappelijke plus of massa wat het zou kunnen verklaren

een deel (G40, F88 en idle speed control) zou je nog kunnen verklaren dat die ontstaan doordat de G28 af een toe geen motortoerental doorgeeft, maar toch

Ik zou nog even de massa van die G28 controleren, pin 1 (zwart) naar massa, en dan dus de weerstand meten. Moet 0.01 zijn ongeveer. Je kunt ook om het helemaal uit te sluiten even een
extra draad aan die zwarte maken en die direct verbinden met de min van de accu (goed vastzetten).
Blijft het probleem dan nog bestaan zou ik toch denken de ecu
#2719195
hansdevogel89 schreef:vreemd, heb de schemas even bekeken: geen van die hele lijst sensoren met foutcodes hebben een gemeenschappelijke plus of massa wat het zou kunnen verklaren

een deel (G40, F88 en idle speed control) zou je nog kunnen verklaren dat die ontstaan doordat de G28 af een toe geen motortoerental doorgeeft, maar toch

Ik zou nog even de massa van die G28 controleren, pin 1 (zwart) naar massa, en dan dus de weerstand meten. Moet 0.01 zijn ongeveer. Je kunt ook om het helemaal uit te sluiten even een
extra draad aan die zwarte maken en die direct verbinden met de min van de accu (goed vastzetten).
Blijft het probleem dan nog bestaan zou ik toch denken de ecu
ga ik is even proberen :tu:
ik hou je op de hoogte als ik meer weet.
ik ga ook even het brandstofrelais vervangen en proberen met een andere accu mischien een cel kortsluiting heeft soms.
#2719279
nou relais schakelen in ieder geval allemaal.
heb alleen brandstof relais niet kunnen vervangen want had de verkeerde of de verkeerde zit erin..
das nog even de vraag heb er een van meyle 100 830 0003

zo ziet het er uit
Afbeelding

en zo ziet de pinbezetting eruit van die van meyle:
Afbeelding


en er is weer een foutcode bijgekomen :
Read Codes

00525 Passive/Sporadic
Oxygen sensor -G39-Short circuit to B+
#2823075
patrickmk3 schreef:nou relais schakelen in ieder geval allemaal.
heb alleen brandstof relais niet kunnen vervangen want had de verkeerde of de verkeerde zit erin..
das nog even de vraag heb er een van meyle 100 830 0003

zo ziet het er uit
Afbeelding

en zo ziet de pinbezetting eruit van die van meyle:
Afbeelding


en er is weer een foutcode bijgekomen :
Read Codes

00525 Passive/Sporadic
Oxygen sensor -G39-Short circuit to B+
Ik ben toch wel even benieuwd of en hoe je dit hebt opgelost? Ik zit nu met dezelfde storingen, maar de garage komt er ook niet uit...
door RRider
#2823132
Hallo Emilio,
Als we weten waar je woont, reageert er misschien iemand die bij je in de buurt zit. Voordat we vaststellen dat het bijvoorbeeld de ECU is, moet er echt een professionele diagnose aan te pas komen (gezien het feit dat jouw garage er niet uitkomt).

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]

Bougies Polo 1.4 GTI (6R)

Even een vraagje, vandaag de bougies vervangen (wa[…]

Er is een vast bedrag dat volkswagen vergoed in NL[…]

Ben nu toch aan het heroverwegen wat ik met de ove[…]

Polo 2016 start niet

Waarmee is de auto uitgelezen? Veel tools zijn nie[…]

Probleem bleek uiteindelijk een kapotte EGR klep. […]

Ik had stoeprandschade en kon mijn velg laten hers[…]

Mijn T roc vanuit Italië is ook offline naar 2 jaa[…]