VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Jordy
#2717288
Afgelopen nacht rond 23.50, is de auto van Roger16V gestolen.

Plaats: Ede
Tijdstip: 23.50 (hij heeft het zien gebeuren maar woont bovenin appartement dus kon er niets tegen doen.)
Personen: 2 (Oostblok uiterlijk volgens buurvrouw).
Gestart met behulp van OBD stekker (Instappen en enkele seconden later waren ze weg).
Gestolen vanaf parkeerplaats bij appartement.
Auto is (nog) niet teruggevonden.
Zilveren Golf GTI DSG uit 2005.

Stond nu op 17" detroits met winterbanden.

Kenmerken: Schuifdak, US grill, Xenon, zwarte voorlip, achterlip en uitlaatsierstukjes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
door hawkeye
#2717294
Ik hoop dat ze de mooie Golf weer vinden, neem aan dat de eigenaar de gebruikelijke procedure hebt gevolgd, o.a. aangifte, getuigenverklaring, verzekeringsmaatschappij op de hoogte gebracht...
Laatst gewijzigd door hawkeye op 03 dec 2015 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
#2717394
En een kenteken zou ook erg helpen.
Normaal zijn we erg voorzichtig met kentekens plaatsen i.v.m. diefstal...........
Maar het kwaad is al geschied.
Erg zuur als je hem voor je neus ziet wegrijden.
Succes, hopelijk wordt ie ongeschonden teruggevonden.

Hildo 8)
door Xizer
#2717576
Jordy schreef:Het is niet mijn auto in ieder geval, maar van Roger.
En het modem van Roger hebben ze ook meegenomen.. ??

Sorry dat ik het zeg maar als je als GTI eigenaar nog altijd geen maatregelen hebt genomen om te voorkomen dat ze binnen een paar seconden met alleen het inpluggen van een OBD stekkertje ervandoor zijn met je auto dan ben je het toch wel een beetje zelf schuld...
Gebruikersavatar
door Kingpin
#2717615
Xizer schreef:
Jordy schreef:Het is niet mijn auto in ieder geval, maar van Roger.
En het modem van Roger hebben ze ook meegenomen.. ??

Sorry dat ik het zeg maar als je als GTI eigenaar nog altijd geen maatregelen hebt genomen om te voorkomen dat ze binnen een paar seconden met alleen het inpluggen van een OBD stekkertje ervandoor zijn met je auto dan ben je het toch wel een beetje zelf schuld...
+1
#2717760
Xizer schreef:
Jordy schreef:Het is niet mijn auto in ieder geval, maar van Roger.
En het modem van Roger hebben ze ook meegenomen.. ??

Sorry dat ik het zeg maar als je als GTI eigenaar nog altijd geen maatregelen hebt genomen om te voorkomen dat ze binnen een paar seconden met alleen het inpluggen van een OBD stekkertje ervandoor zijn met je auto dan ben je het toch wel een beetje zelf schuld...
Laat ik ff zeggen dat het natuurlijk nooit jouw schuld is als een ander je auto steelt.
We snappen wat je bedoelt, maar je zegt het verkeerd.

En nog steeds geen kenteken...........
Al nieuws ?
Laatst gewijzigd door golfvariant2000 op 05 dec 2015 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
door GEENGTI
#2720327
Xizer schreef:
Jordy schreef:Het is niet mijn auto in ieder geval, maar van Roger.
En het modem van Roger hebben ze ook meegenomen.. ??

Sorry dat ik het zeg maar als je als GTI eigenaar nog altijd geen maatregelen hebt genomen om te voorkomen dat ze binnen een paar seconden met alleen het inpluggen van een OBD stekkertje ervandoor zijn met je auto dan ben je het toch wel een beetje zelf schuld...
Beetje omgekeerde wereld vind je niet? Ze moeten gvd met hun poten van de spullen van een ander afblijven.
Gebruikersavatar
door EditionOne
#2720694
GEENGTI schreef:
Xizer schreef:
Jordy schreef:Het is niet mijn auto in ieder geval, maar van Roger.
En het modem van Roger hebben ze ook meegenomen.. ??

Sorry dat ik het zeg maar als je als GTI eigenaar nog altijd geen maatregelen hebt genomen om te voorkomen dat ze binnen een paar seconden met alleen het inpluggen van een OBD stekkertje ervandoor zijn met je auto dan ben je het toch wel een beetje zelf schuld...
Beetje omgekeerde wereld vind je niet? Ze moeten gvd met hun poten van de spullen van een ander afblijven.
het is een beetje van beide: ja, ze moeten met hun poten van onze spullen afblijven (moreel gelijk)

maar in de echte wereld gebeurt het nu eenmaal en daartegen moet je je beveiligen (realistisch gelijk)

AMEN
door catchme
#2724366
Mega zonde, maar haal gewoon die hele obd stekker eruit, verberg achter je dashboard en zet op de originele plek een stekker die je uit een sloopauto haalt.....verbinding nul ....

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]

Nobby knobby gays boys in your town

Alluring gays in your town Pretty gays boys

Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]