VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Audio, video & gaming in je auto
door Nicasso
Hallo,

Sinds kort heb ik wat audio in mijn auto gebouwd. Helaas is nu de beruchte zoemende toon hoorbaar van de dynamo. Ik begreep dat dit opgelost kon worden door een ontstoorder aan te schaffen. Maar van iemand anders kreeg ik te horen dat het komt omdat ik alle kabels aan de bestuurderszijde heb liggen. Nooit geweten dat je dat niet moest doen... In mijn vorige auto had ik het precies zo ingebouwd en daar had ik geen zoemende toon. Wat raden jullie aan om te doen?

Alvast bedankt!
Nico
door Dob
Hallo,

Dit heb ik dus laatst ook gehad! is het zoemende geluid vergelijkbaar met het toerental? dus als je gas geeft wordt het geluid dan ook anders/luider? zo ja : Massa probleem!

Sowiso het naast elkaar leggen van de signaal kabels en de stroomkabel is geen optimale situatie! Liefst : Linker dorpel + rechter dorpel de tulp en remote. Zo ontstaan er dus de minste storing.

massa onder een gordelpunt maken! eerst goed blank schuren en vervolgens monteren met zon oog!

Nadat ik een betere massa had was het bij mij al weg! het ligt natuurlijk ook aan welke kabels je hebt sommige zijn kwalitatief beter qua isolatie en dergelijk! ik zou eens beginnen met het verleggen van de kabels en checken van de massa!

Succes :tu:
Babyblauwe Eco UP! -> CNG

@PaulusB werp eens een blik op de lijst met t[…]

Standkachel inbouwen golf 7.5 2017

Goedenmiddag heeft er iemand ervaring met een stan[…]

Bedankt. Dat is voor mij helaas te oud.

Gezien je zegt dat ie full options is, is er gee[…]

Regensensor plaatsen Golf 8

Goedemorgen, mijn wagen heeft zeker een lichtsenso[…]

Let je goed op dat je sleepcontact geschikt is and[…]

Motor afdekplaat VW golf 8R

Kap zelf bestellen en monteren kan nooit spannend […]