VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Black_GTI_16V
#2723948
Hoe krijg je de naafkap los van een bbs rc 25 jahre velg. Je ziet nergens een uitsparing om met een schroevendraaier het er uit te wippen en draaien gaat ook niet. Wie weet hoe het moet voor ik het sloop :mrgreen:
Gebruikersavatar
door golf3gti8vbas
#2723951
Zit gewoon geschroeft. Je heb er een sleutel voor. Kost een godsvermogen aangezien je er geen flikker aan heb. Als die vast zit kan je er eventueel een doek omheen doen en met een waterpomp tang proberen het lo te draaien. Moet in prencipe met de hand kunnen.
door wjb222
#2723953
idd zit geschroefd
ik heb hier nog wel ergens zoon sleutel liggen
krengen kunnen goed vast zitten!

maar zoizo NIET met een schroevendraaier gaan frotten :tu:
Gebruikersavatar
door golf3gti8vbas
#2723956
De 6 kant sleutel van BBS mankeert niks aan, maar als je hem niet met je handen los kan draaien gaat het je niet lukken met die sleutel die er voor dit model velg is gemaakt.
Gebruikersavatar
door Black_GTI_16V
#2724122
golf3gti8vbas schreef:Zit gewoon geschroeft. Je heb er een sleutel voor. Kost een godsvermogen aangezien je er geen flikker aan heb. Als die vast zit kan je er eventueel een doek omheen doen en met een waterpomp tang proberen het lo te draaien. Moet in prencipe met de hand kunnen.
Vanavond geprobeerd om ze los te draaien maar krijg het niet voor elkaar, moet wel zoveel kracht zetten dat het voor mijn gevoel niet klopt. Je kan ze namelijk wel een paar mm heen en weer draaien maar ze draaien niet door. :SCRATCH:
Gebruikersavatar
door golf3gti8vbas
#2724130
Black_GTI_16V schreef:
golf3gti8vbas schreef:Zit gewoon geschroeft. Je heb er een sleutel voor. Kost een godsvermogen aangezien je er geen flikker aan heb. Als die vast zit kan je er eventueel een doek omheen doen en met een waterpomp tang proberen het lo te draaien. Moet in prencipe met de hand kunnen.
Vanavond geprobeerd om ze los te draaien maar krijg het niet voor elkaar, moet wel zoveel kracht zetten dat het voor mijn gevoel niet klopt. Je kan ze namelijk wel een paar mm heen en weer draaien maar ze draaien niet door. :SCRATCH:
Ik heb het 1 keer gehad bij mijn set. Kreeg ik er 1 niet los wat ik ook deed. Gaat het om 1 velg of meerdere? Wil je de set opknappen want anders moet je gewoon waterpomptang er opzetten
Gebruikersavatar
door Black_GTI_16V
#2724146
Het is bij alle vier hetzelfde, en ze zijn al eens opgeknapt door de vorige eigenaar en ook in goede staat zonder schade. Moet namelijk binnenkort nieuwe banden leggen.
Gebruikersavatar
door golf3gti8vbas
#2724149
wjb222 schreef:dan zou ik een doek er omheen doen en dan met een grote waterpomp tang ze los draaien :tu:
Dan zit er niks anders op dan dit. Ze moeten gewoon hand vast zitten. Ik test de mijne altijd eens in de tijd of ze nog los gaan. Want anders zoals je nu zelf ziet heb je echt wel een probleem zeker als je de set niet wil beschadigen.

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.