VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2724421
Ha vw freaks,

Zoals de titel al aangeeft ben ik benieuwd of de stoelen verwisselbaar zijn, anders gezegt rechter stoel op linker frame en vice versa. Dit omdat de bestuurder stoel minime instap schade heeft ( niks ernstigs ) maar toch verdere slijtage zo veel mogelijk te beperken.

Groeten !
#2724426
Waarom niet alleen de zitting / leuning omwisselen?, hiervoor moet je wel beide stoelen demonteren en kun je het beschadigde deel omwisselen, maar houdt wel rekening met de stoelairbags. Als je de complete stoelen zou omwisselen, zitten de airbags en bevestiging voor de gordel aan de verkeerde kant. Je zou er ook voor kunnen kiezen om de stof te laten herstellen, er zijn bedrijven die dat kunnen.
#2724453
hawkeye schreef:Waarom niet alleen de zitting / leuning omwisselen?, hiervoor moet je wel beide stoelen demonteren en kun je het beschadigde deel omwisselen, maar houdt wel rekening met de stoelairbags. Als je de complete stoelen zou omwisselen, zitten de airbags en bevestiging voor de gordel aan de verkeerde kant. Je zou er ook voor kunnen kiezen om de stof te laten herstellen, er zijn bedrijven die dat kunnen.
Was ook de bedoeling om enkel de zitting en / of leuning te wisselen. Maar wat betreft vaste punten heb je wel gelijk. Gaat in principe alleen om de rug leuning. Enigste ding is dan dat de verstelling aan de verkeerde kant zit :SCRATCH: en of dat nou mooi is tjah.. denk dan in verloop van tijd toch maar mooi laten repareren ( als het al erger word )

Thnx voor bericht.
#2724494
hawkeye schreef:Dan is herstel van het beschadigde deel een optie, dit scheelt ook veel werk. jJ zou eens kunnen informeren bij diverse stoelbekleders of meubelmakers, dit moet te doen zijn, succes.

Exact, is dagelijks werk voor hun. Kost de hele wereld ook niet trouwens vaak zat laten doen.

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.