VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door veenie
#2726738
Hoi, na uren internet te zijn door gespit zie ik door de bomen het bos niet meer.

Nu heb ik een standaard origineel sportstuur in mijn scirocco (stuur is het zelfde als Golf meende ik)

maar nu wil ik die multifunctioneel maken.

Wat heb ik hier allemaal voor nodig?
Volgens mij kan je de airbag zo overzetten? correct me if im wrong

thanks :tu:
#2727621
Ik ken de persoon bij Vagautomotive.nl
Hij heeft deze week een actie lopen, voor 280€ krijg je een volledige multifunctionele lederen stuur.
De oude retour.
#2727661
Harun55 schreef:Ik ken de persoon bij Vagautomotive.nl
Hij heeft deze week een actie lopen, voor 280€ krijg je een volledige multifunctionele lederen stuur.
De oude retour.
Harun55, daar heb ik al contact mee gehad, en die kan dan een highline stuur multifunctioneel leveren en niet een GTI of R-line Stuur. dus dan maar zelf proberen in te bouwen.

alle informatie is van harte welkom :tu:
#2727926
Door de mooie tip van Arno dat er op marktplaats een volledig stuur zou staan, dit golf R line stuur maar direct opgehaald. morgen maar is even kijken hoe ik de airbag van het stuur haal (accu pool natuurlijk wel los gekoppeld) en het nieuwe stuur erop zet.
Mijn nieuwe stuur:

Afbeelding

Arno thanks :tu:

Morgen weer een updatetje met het plaatsen van het stuur, en kijken wat ik nog meer nodig ben (airbag kabel o.i.d).
#2728148
vandaag weer geprobeerd om de airbag van mijn stuur te halen, maar zonder succes. de twee pinnetjes schieten direct weer terug als je het stuur draait, als je dit ook bij de andere kant wilt doen :shock:

iemand een idee hoe je de airbag van het stuur haalt?
#2728565
Kleine platte schroevendraaier ertussen. Als je 1 kant los haalt trek je hem er zo uit. In het begin probeerde ik het met een spiegel en een lampje. Probeer dat eens.

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.