VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Baakie
#2732730
Hallo,

Momenteel een spaghetti spruitstuk + groep a met niet 2 maar 3 dempers er tussen maar het geluid blijft teveel. Merk wat er onder zit is powersprint. Eigenlijk kun je er niet mee op de snelweg rijden zoveel herrie maakt hij.

Nu kan dit allemaal makkelijk opgelost worden door er een origineel systeem onder te zetten maar dat vind ik zonde aangezien ik net paar honderd heb uitgegeven aan dit systeem.
Iemand tips om dit op te lossen?
Gebruikersavatar
door MK2-VRT
#2732733
Enige oplossing is een andere demper monteren die meer dempt, werkt perfect..

En andere mogelijkheid is : 1) Oordoppen in, 2) De radio wat harder zetten, 3) De vrouw meenemen, meestal krijg je van dat laatste geen oorpijn van het geluid maar van het gezeur, maar dat is ook niet echt de oplossing :D
Gebruikersavatar
door Mk2VPTDI
#2732747
Heb je wel een luchtfilterkast erop zitten ?


Vriendin aan Stefan meegeven , die krijgt ze wel stil :mrgreen:
Gebruikersavatar
door patrickmk3
#2732782
MK2-VRT schreef:Enige oplossing is een andere demper monteren die meer dempt, werkt perfect..

En andere mogelijkheid is : 1) Oordoppen in, 2) De radio wat harder zetten, 3) De vrouw meenemen, meestal krijg je van dat laatste geen oorpijn van het geluid maar van het gezeur, maar dat is ook niet echt de oplossing :D
lol :lol:
door klaas1
#2732808
probeer de midden demper (die net voor de achterbrug dus) eens te vervangen door een originele of een goede imitatie. Denk dat je dan een aardig eind op weg bent.
Weet je trouwens zeker dat je uitlaat systeem goed dicht is en niet bijvoorbeeld een pakking lek bij de uitlaat oid?
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]