VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door jvanoel
#2735457
Beste leden,

Dit weekend een Golf 7 GTI (eindelijk) kunnen ophalen. Natuurlijk ben ik erg blij, alleen het baart mij ook zorgen. Je leest veel over diefstal en wil het deze mensen dan ook lastig maken. Er zit nu namelijk geen extra beveiliging op.

Wat ik zo zo'n beetje heb gelezen is dat een bearlock met alarm klasse 3 een hele goede combi is. Maar dan praat je ook over zo'n 1300 a 1400 euro (op basis van de aanbieder: Fleetacces). En een navilock erbij is ook nog eens zo'n €250.

Als je namelijk alles wat hierboven laat inbouwen ben je zo'n €1600 kwijt aan beveiliging. Best een kostenplaatje!

Ook las ik dat een VAG alarm prima te omzeilen is, is dit dan geen weggegooid geld?
Zijn er geen betere / goedkopere manieren?

Alvast dank!
Gebruikersavatar
door Dennuus1
#2735470
Bearlock is zeker aan te raden.
Ik ben van mening dat een mechanisch slot tegenwoordig meer effect heeft dan een alarm. (Ze kunnen tegenwoordig erg veel met computers)

Bearlock, icm pedaalslot/stuurslot, en een OBD stekker onderbreking/dummy, en je hebt voor relatief weinig geld een vrij goede antidiefstal beveiliging.

Maar onthoud goed, het is diefstalvertragend, als ze hem willen hebben, nemen ze hem mee, wat je er ook aan doet.
Gebruikersavatar
door jvanoel
#2735477
Thanks voor je bericht Dennuus1. Bearlock ga ik inderdaad sowieso regelen. Wat betreft die dummy ODB stekker, hoe kom ik hieraan of waar kan dit geregeld worden? Je begrijpt het al: zelf niet heel veel verstand van techniek in een auto ;-)

Zijn de foto’s hiervan nog beschikbaar? Zit met pr[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]