VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
door R20GTI
#2735567
Ik heb een golf 6 gekocht waar achteraf een 2.0tsi in is gelegd. Nu heb ik geen factuur van de motor maar zou hem toch graag gekeurd hebben! Hoe kan ik dit oplossen en wie kan mij hier goed bij helpen!

Lees dit goed : ik hoef geen commentaar. Ik heb via demontage bedrijven gehoord hoe deze auto in elkaar steekt en t spul is niet gestolen. Hier hoef ik verder geen opmerkingen over in de comments. Gelieve alleen te antwoorden op bovenstaande vraag. Als je iets anders kwijt wilt kan dat via een pb. Mvg justin
Gebruikersavatar
door MK2-VRT
#2735624
Je moet ze een stap voor zijn, gewoon een kopie van een bekende maken met zo'n motor erin en gaan..

Als je niks doet, en altijd even eerlijk bent kun je je zelf straks voor de kop stoten.

En ja, gestolen of niet, komen ze wel achter ahv het motor nr, ook al heb je echt eerlijk papieren erbij gekocht, dat zegt nog niks, van veel van dat spul verdwijnt gewoon.
Gebruikersavatar
door MK2-VRT
#2735678
Gewoon en kopie van het kenteken bewijs maken, ''die motor heb je gekocht van hem''

Als je niks hebt en er zo heen gaat, en de motor is gewoon echt eerlijk, stoot je je meestal zelf al voor de kop.

Het is niet de meest eerlijke manier, maarja soms moet je wel, anders werkt het gewoon in je nadeel.

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.