VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Poets- en wasbehandelingen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door jvanoel
#2736198
Ik zoek nu al een tijdje een goede wasstraat in Rotterdam. Ik ben de H2O gewend in Leiden en dat was echt een hele goede en mooie wasstraat waar je ook binnen kon stofzuigen en andere behandelingen zelf kon verrichten door doekjes die daar te verkrijgen waren.

Nu ben ik een keer bij Bubbles Carwash geweest hier in Rotterdam. En dat is een prima wasstraat om even snel erdoorheen te gaan. Alleen vraag ik mij altijd af: zijn dat wel goede wasstraten voor je auto? Ik ga er dan even vanuit dat zo'n moderne, grote, wasstraat beter is voor je auto wat betreft borstels etc. Ook zijn de programma's uitgebreider en merk je dat aan alles: ook je velgen.

Iemand tips voor echt goede wasstraten in Rotterdam of omgeving, waar je ook binnen kunt stofzuigen etc...?
Gebruikersavatar
door Waltje
#2761115
Rotterdam is nogal een gebiedje met wasstraten.
Ik kom graag bij Loogman op de stadionweg. (Gebruik daar de zelfwasstraat, onbeperkt wassen in een hogedrukspuit cabine voor 4.50 neem wel me spullen mee dan emmers, washmitt, shampoo, doeken etc.)
Weleens paar keer door de straat heengereden was ook wel aan te raden.

Ook weleens bij BOB autowas geweest in Berkel en Rodenrijs bij Carclean op de hoek maar daar enkel drive trough. Was ook wel goed te noemen velgen glimmen nu nog . Is nu 3 maanden terug.

Bij beiden kan je nadien gratis stofzuigen en hebben ze doekjes in een automaat.

Ook eenn keer met een maat bij BOB autowas in Schiedam geweest daar kan je zelf of door de straat heen zelfde kwaliteit als van Berkel en je kan daar je interieur laten doen door iemand van Bob autowas.( ook zelf stofzuigen is mogelijk)(tip: naast de wasstraat zit een burger king voor als je honger heb na het wassen)

(Bij BOB mag je geen eigen spullen gebruiken als je bij de hogedrukcabines gaat)

Persoonlijk heb ik achterin een doekje en een fles apc van poorboys al verdunt leggen. Is goedkoper dan doekjes uit een automaat halen
door Argent
#2814340
SOP Papendrecht. Hier jaag ik mijn lease auto altijd door heen, super schone borstels en zeemen, worden namelijk zeer vaak vervangen, daarna kan je gratis stofzuigen.

Mijn eigen auto's doe ik altijd met de hand op mijn oprit.
Transporter 6.1 150pk dsg

Hoi vrijdag nieuwe 2023 transporter 6.1 gekregen […]

Loopt weer als een zonnetje! Twee nieuwe zuigers,[…]

Breekkabel bevestigen VW Tiguan 2013

Hallo, Ik heb onlangs een Volkswagen Tiguan uit 2[…]

Golf 5 GTI 77-RF-PL

Ik was de 1e eigenaar van deze auto en zag dat de […]

50/18 op een auto leggen die standaard 55/18 heeft[…]

Waarop baseer je een hoog verbruik? Tank vol gegoo[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

meteen naar 1969 vanaf 18xx

Is aop alle modellen mogelijk om ACC uit te zetten[…]