VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Geutjes
#2737150
Hallo allemaal,

Ik heb een VW GOLF II 19E 1G1 1.8
Type: Hatchback
Bouwjaar: 08/1984
Motorcode: GU, GX
Motor: 90PK | 66kW | 1781cc

Deze heeft 3 maandjes stilgestaan als gevolg van de nieuwe oldtimerregeling. Vandaag wilde ik naar de keuring rijden, heb onderweg even de koelvloeistof bijgevuld en toen ik bijna bij de garage was zag ik dat er witte rook uit de roosters van de verwarming kwam. De rook had geen sterke geur. Als ik lucht door de roosters liet blazen leek het wel een rookmachine. Ik ben meteen terug naar huis gereden. Ik heb even onder de motorkap gekeken of ik ergens rook kon zien en mij viel toen wel op dat er een beetje rook van een lekkend onderdeel kwam dat aan de caburateur zit, ik weet alleen niet zeker wat dit is omdat dit mijn allereerste auto is ik dacht misschien de accceleratiepomp of de automatische choke aangezien er benzine lekt (zal er een foto bijvoegen). Ook leek dit beetje rook niet genoeg om de hoeveelheid rook te produceren die de auto inkwam.

Afbeelding

Ik weet nu niet of deze twee problemen met elkaar te maken hebben of dat het twee losstaande mankementen zijn. Misschien kan iemand hier mij verder helpen?
#2737165
Zowiso mag je al geen kvs bijvullen, je zult zowiso een lek hebben ergens..

Een andere mogelijkheid is dat water de kachel ingelopen is, en dat zie je nu verdampen op je kachelradiateur, mocht dit zo zijn, mag het niet al te lang aanhouden..

Als de kachel zelf kapot is, dan heb je ook vettige ramen..

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.