VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Poets- en wasbehandelingen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2738546
Ja die had hij idd, heeft nu een rode RS4, dacht dat hij de audi had weggedaan.

Die Golf 6 en een AMG heeft ie op zijn eigen profiel staan :

https://www.facebook.com/leon.niessen.9" onclick="window.open(this.href);return false;

Hij heeft nog een linkje met zijn werkzaamheden, maar kan ik zo snel niet terug vinden.
#2738703
Ik heb mijn Mk3 cabrio vandaag naar Custom Car Cleaning in Geleen gebracht, mijn auto moest nl. hoognodig gepolijst worden, en aangezien het een zwarte auto is, ben ik zeer kieskeurig waar ik m breng. Namelijk geen zin in banen in de lak. Bart van CCC doet over het algemeen allemaal High end auto's, en niet die van dat doen we wel even attitude. Daar is de prijs dan ook wel naar. Maar ik heb liever geen banen in plaats van poetskrasjes.

Donderdag krijg ik mijn auto terug, vanmiddag gebracht, dus dan kan ik je een update geven over hoe het resultaat is.

Auto wordt gewassen, ontvet, met klei gedaan, 3 of 4 groftes gepolijst, en nog van al, weet het al geeneens meer. :LOL:
#2738809
Als je wat meer te besteden hebt is Bart van Custom car Cleaning zeker een aanrader.

Leon doet het voornamelijk na de tijd en op zaterdag. is natuurlijk ook iets goedkoper als bart.
leon heeft sinds kort zijn garage klaar, hierin is alles voorzien op auto's te detailen. :tu:

Je kunt Leon ook sinds kort op facebook vinden onder zijn bedrijfsnaam Shampoo shop.

https://www.facebook.com/shampooshop16/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;

hij kan je inderdaad zeker verder helpen
#2738810
Ben bij div bedrijven geweest, niet bij wat hierboven beschreven wordt overigens. Maar ik vond de prijzen nogal laag voor wat er moest gebeuren. Nu wil ik niet zeggen dat duurder beter is maar als ik kan kiezen voor de auto n halve dag te missen of 2 dagen zegt dat wel wat over hoe het werk wordt uitvevoerd.

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]