VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2740536
Hallo ik wil onder een golf 7 een inklapbare trekhaak monteren maar welke onderdelen heb ik nodig?

zelf had ik al wat onderdeel nummers gevonden.
5G0803880 of 5G9803880 dat is de inklapbare trekhaak 1 type is voor variant.
5G6863459M is het achterpaneel met hendel en led.
5Q0907383A is het regelapparaat voor trekhaak.

Difuser is nodig met gat voor haak.

Ik zoek alleen nog wel kabel set ik nodig ben en het kabeltje naar de hendel.

wie weet welke kabel set ik nodig ben van voor uit auto naar achteren naar regelapparaat.
En het kabeltje van regelapparaat naar led lamp bij hendel welk nummer is dit.

wie kan me helpen.
#2745265
Ik zou je aanraden om eens bij de complete trekhaken-sets van rameder te kijken, leegstra. Ook als je niet zo'n set wil kopen, kun je meteen zien welke kabels erbij zitten. Welk type auto heb je eigenlijk precies? Dan zou ik ook eens kunnen kijken :D
#2755013
Hallo Leegstra,

Ik zie dit topic nu pas op het forum en weet niet of je er ondertussen al uit bent. Het onderdeel nummer voor de kabel naar de controle led is: 5G0971540. De kabel die van vóór naar de stuurmodule achter loopt heeft geen onderdeelnummer want deze heeft VW zelf niet. Volgens VW is het niet mogelijk om achteraf een inklapbare trekhaak in te bouwen zonder de optie trekhaak voorbereiding op de auto. Toch hebben al verschillende mensen met succes een inklapbare trekhaak gemonteerd op hun Golf 7. De kabelset is verkrijgbaar via marktplaats voor zowel het oude als nieuwe type stuurmodule (zoek op: "kabel inklapbare trekhaak golf 7") of stuur me een PM voor meer info.
#2756534
De bediening werkt via een hendel met kabel er aan deze zit naast je slot plaat.
Er zijn 2 type kabels oude type daar zit eigenlijk een stekker van audi op rode stekker en nieuwe type kabel hier is wel een kabel voor te krijgen maar dit weet niet elke dealer.
tot 2015 valt het achteraf nog wel in te bouwen maar nieuwere modellen wordt steeds moeilijker gemaakt.
Monteren is het moeilijkste niet henk alleen het coderen ervan dat alles werkt.
#2812410
Ik kon "voor weinig" en inklapbare trekhaak aanschaffen vandaag. Ding ziet eruit als nieuw, en de diffuser zat er ook bij. Nou nog even op zoek naar het achterpaneel (met handel en led) en dat was uiteindelijk de reden dat ik hier kwam. Mochten er nog hints/tips zijn, wil ik die wel graag horen!
#2812413
Trekhaak is van Bosal-Oris. Daar kan ik weinig van terugvinden, in de trekhaak zelf zit de stroomaansluiting verwerkt en aangezien er verder geen bekabeling bijzit ben ik op zoek naar de onderdeelnummer(s) van de haakse verlichtingsconnector die in het "oog" van de trekhaak zit. Wie kan mij daaraan helpen?
#2812786
Zorg dat je de 13-polige connector d'r bij krijgt. Kreeg vandaag de originele connector binnen voor het vriendenprijsje van 49,-. Komt dat ding binnen........zitten er geen aansluitpennen bij (?). Ja, moet extra bijbesteld worden meneer.... komt op 13 x 3,85... Compleet connectortje dus 100,- :GRR: achterop....

Zijn de foto’s hiervan nog beschikbaar? Zit met pr[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]