VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Vinny23
#2749491
Ik heb me voorgesteld en ik heb een paar vraagjes. Hopelijk reageert er iemand. Ik heb een auto gezien die ik graag wil kopen. Een golf 4 1.8t 20v. Hij is zwart, van 2001 en ziet er supergoed uit. 150000 km. Distributie vervangen. Hij kost 4200 euro.is dat een redelijke prijs?
Laatst gewijzigd door Vinny23 op 20 jun 2016 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.
door teamdsp
#2749523
Hoi !

1.8T Is absoluut een fijne motor. Hangt natuurlijk helemaal af van de staat van de auto.
Uit welk bouwjaar is de auto ? Vanaf 2000/2001 is volkswagen begonnen met een andere motorcode namelijk de AUM en AUQ. Deze hebben beide een k03-52 ( Ook wel k03s genoemd) deze turbo heeft een grotere actuator waardoor er met chippen hogere waardes gehaald kunnen worden. (Ruim boven de 200 oplopend tot 260 met juiste set up ) Deze motoren hebben ook nog andere voordeeltjes maar dat zul je op het forum verder kunnen terug vinden. Hoe is het onderhoud geweest ? Welke opties ? NAP ? 150 DKM is echt een hele mooie lage stand. Motoren zijn beren sterk. Wel is het aanzuigzeefje een puntje. (Sludge)

We horen graag van je !

Grt Dex
door Vinny23
#2749567
De staat is echt perfect. Verder heeft het alle electrische opties, climate control wat net nagekeken is en
distributie riem is 30000km geleden vervangen. Alleen moet gezocht worden naar een stel perfecte velgen.
door teamdsp
#2749568
Edit: ik zie 2001: golf 4 20vt highline met Aum motor. Zelfde al mij. Een knappe kost al gouw bijna 4k idd. Ik zou 3500 bieden en dan uiteindelijk uitkomen op 3750
door Vinny23
#2749781
Het is zover. Morgen wordt hij opgehaald.
Nog wel wat geld eraf kunnen krijgen. Velgen zijn nog niet helemaal mijn smaak, maar daar komen binnenkort nieuwe voor. Erg blij. Morgen eerst lekker stukje toeren.

foto's volgen nog.

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.