VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
#2752104
Beste.. ik heb deze week op mijn Discover Media de nieuwste s.w. gezet (mei 2016) en zie tijdens het rijden dat op diverse trajecten de max. snelheid nog steeds op 120 km staat terwijl op deze trajecten allang 130 km gereden mag worden. Duurt het altijd 2 updates voor de juiste maximum snelheid wordt aangegeven? Bij mijn oude systeem Tomtom 5000 werd 4x per jaar de informatie bijgewerkt.
Vr. groet, Jaap
#2762186
Gebruiken jullie de Volkswagen navi dan? Ik heb het 2 x geprobeerd maar werdt ramgek van de haperige stem en de overdaad aan meldingen. Ik gebruik nu gewoon de navi van de telefoon (Apple). Een heel groot nadeel wat je dat wel hebt is dat wanneer je de data kabel aansluit (voor opladen) je geen geluid meer op de telefoon hebt en de Discovery media alleen geluid geeft als je de bron op media hebt staan. Volgens de dealer is hier niks aan te doen. Alleen als je voor het laden een aparte kabel aanlegt maar dat is weer zwaar onhandig als je bijv. spotify wilt streamen. Eigenlijk is het best een beperkt systeem. Ik vraag me af of de imitatie systemen wat dit betreft beter scoren. Iemand hier ervaring mee?

Groet, Michel
#2763532
Ikzelf ervaar dit ook als niet prettig, vandaar dat ik connect-app wil laten activeren zodat ik oa. gebruik kan maken van (in mijn geval) google maps via android auto. Altijd op de hoogte van de laatste wijzigingen en realtime file/verkeersinfo.

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.