- 18 jan 2017 09:21
#2774341
Maak nog even van de gelegenheid, en dit item, gebruik om ook een erg positief gebeuren te melden.
Onze dochter rijdt met een 1.2TDI "spaardiesel".
Vrij snel na de software update kwamen er storings-meldingen en vermogensverlies waardoor ze niet kon doorrijden, max 80/90km/h.
Wegenwacht erbij die aangaf dat de turboklep, EGR klep en de turbo dit probleem gaf.
Een dure ingreep dus bij een 70000km en 5 jaar oude auto.
Een avondje samen zitten mokken over VAG producten
Maar: toen ze naar haar eigen garage ging, en die onder de motorkap dook, ontdekten ze dat slechts de slang naar de turbo gescheurd was.
Terwijl de dealer, op afstand aan de telefoon bij melden storings-code, ook al had aangegeven dat dit een dure en helaas meer voorkomende klus zou gaan worden.
Lang leve de echte garage dus!! Die een stap verder gaat dan effe uitlezen en repareren.
Ik wilde jullie deze positieve ervaring niet onthouden.
Onze dochter rijdt met een 1.2TDI "spaardiesel".
Vrij snel na de software update kwamen er storings-meldingen en vermogensverlies waardoor ze niet kon doorrijden, max 80/90km/h.
Wegenwacht erbij die aangaf dat de turboklep, EGR klep en de turbo dit probleem gaf.
Een dure ingreep dus bij een 70000km en 5 jaar oude auto.
Een avondje samen zitten mokken over VAG producten
![Boos :GRR:](./images/smilies/013.gif)
Maar: toen ze naar haar eigen garage ging, en die onder de motorkap dook, ontdekten ze dat slechts de slang naar de turbo gescheurd was.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Terwijl de dealer, op afstand aan de telefoon bij melden storings-code, ook al had aangegeven dat dit een dure en helaas meer voorkomende klus zou gaan worden.
Lang leve de echte garage dus!! Die een stap verder gaat dan effe uitlezen en repareren.
Ik wilde jullie deze positieve ervaring niet onthouden.