VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2774341
Maak nog even van de gelegenheid, en dit item, gebruik om ook een erg positief gebeuren te melden.
Onze dochter rijdt met een 1.2TDI "spaardiesel".
Vrij snel na de software update kwamen er storings-meldingen en vermogensverlies waardoor ze niet kon doorrijden, max 80/90km/h.
Wegenwacht erbij die aangaf dat de turboklep, EGR klep en de turbo dit probleem gaf.
Een dure ingreep dus bij een 70000km en 5 jaar oude auto.
Een avondje samen zitten mokken over VAG producten :GRR:

Maar: toen ze naar haar eigen garage ging, en die onder de motorkap dook, ontdekten ze dat slechts de slang naar de turbo gescheurd was. :D :D :D
Terwijl de dealer, op afstand aan de telefoon bij melden storings-code, ook al had aangegeven dat dit een dure en helaas meer voorkomende klus zou gaan worden.
Lang leve de echte garage dus!! Die een stap verder gaat dan effe uitlezen en repareren.
Ik wilde jullie deze positieve ervaring niet onthouden.
#2775633
Grappig, ik zag dat na 10 dagen onze oude golf te koop staat bij de dealer.
Wij kochten hem als comfortline. De halogeen units gingen eruit, Xenon-unit er in, verving de climatronic, en bouwde zelf achteruitrijsensoren in.
De Golf staat nu te koop als Highline!!!!!! Met xenon en pdc!
Wist niet dat ik hem een "line" hoger gemaakt had.
Immers geen stoelen, audio, navigatie, en nog wat andere zaken als zilverkleurige randen om schakelaars, geen mist/bermverlichting, etc.
#2775895
hendrikus schreef:Grappig, ik zag dat na 10 dagen onze oude golf te koop staat bij de dealer.
Wij kochten hem als comfortline. De halogeen units gingen eruit, Xenon-unit er in, verving de climatronic, en bouwde zelf achteruitrijsensoren in.
De Golf staat nu te koop als Highline!!!!!! Met xenon en pdc!
Wist niet dat ik hem een "line" hoger gemaakt had.
Immers geen stoelen, audio, navigatie, en nog wat andere zaken als zilverkleurige randen om schakelaars, geen mist/bermverlichting, etc.
kan iedereen zien op de sticker in het servixeboek of de sticker inde kofferbak. :mrgreen:

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.