VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door JeroenGolf
#2763752
Hallo,
Nu wil ik graag een kabel bestellen om mijn golf uit te lezen, alleen ik heb dus geen idee welke ik nodig heb en of het met of zonder can bus moet zijn? Misschien iemand een idee? Golf komt uit april 2001

Mvg Jeroen Mookhoek
door Xizer
#2763995
Stuur Frits maar eens een PB, die kan je dat vast en zeker haarfijn vertellen. :tu:
door Xizer
#2764677
Lekker een originele kopen of even een heel klein beetje je best doen en op zoek naar andere mogelijkheden. :tu:
door Xizer
#2765117
Omdat die van diagnoseapparatuur gewoon duur zijn? Bij diagnoseapparatuur krijg je er geloof ik wel nog een door hun geschreven nederlandstalige handleiding bij van weet ik niet hoeveel pagina's.
Gebruikersavatar
door D3NNIS
#2765136
Xizer schreef:Omdat die van diagnoseapparatuur gewoon duur zijn? Bij diagnoseapparatuur krijg je er geloof ik wel nog een door hun geschreven nederlandstalige handleiding bij van weet ik niet hoeveel pagina's.
Dat is dan een flink verschil. En dat voor precies hetzelde :shock: Haha F die nederlandse handleiding van €200,- :lol: :mrgreen:
Gebruikersavatar
door RuupieGTI
#2765183
T werkt net zo goed tot dat t een keer fout gaat en je een niet meer zo goede controller hebt... :shock:
door VWdriver1989
#2766489
D3NNIS schreef:
Xizer schreef:Omdat die van diagnoseapparatuur gewoon duur zijn? Bij diagnoseapparatuur krijg je er geloof ik wel nog een door hun geschreven nederlandstalige handleiding bij van weet ik niet hoeveel pagina's.
Dat is dan een flink verschil. En dat voor precies hetzelde :shock: Haha F die nederlandse handleiding van €200,- :lol: :mrgreen:
Ik heb er één van diagnoseapparatuur, je krijgt er iid een klapper met Nederlandstalige handleiding bij en nog een extra stekker voor een LT/Sprinter uit te kunnen lezen. Het is misschien niet de 200 euro extra waard maar wel handig.

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.