VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
Beste Vw-liefhebbers,

Sinds een aantal dagen probeer ik een multifunctioneel stuur in te bouwen in mijn Golf. Helaas ondervind ik een aantal problemen en krijg ik het maar niet voor elkaar. Misschien weten jullie een oplossing.

Een aantal details:
- Golf VI 2010 1.6 TDI Comfortline
- Gekocht stuur: GTI stuur zonder flippers want hij is handgeschakeld.
- Er zit een CQ module in, de dealer zei dat dit de juiste is. Er moest een CD module inzitten dus blijkbaar had ik al de goeie.
- Omdat ik mijn airbag heb overgezet heb ik een kabel nieuwe kabel besteld namelijk: 5K0 971 584 A.
- Stuurring = 1K0 959 653 C

Nu heb ik de nieuwe kabelboom aangesloten aan de airbag om vervolgens met VCDS het stuur in te leren. tot mijn verbazing krijg ik telkens: Coding Rejected.
Een ander probleem is dat mijn claxon het ook niet meer doet sinds de nieuwe kabelboom.
Er gaat ergens dus niet fout en heb geen idee waar. Zekeringen heb ik gecheckt.

Ben benieuwd naar de reacties.
Als je al een ander kabeltjes enzo hebt geplaatst en je claxon werkt ook niet meer dan heb je denk ik toch een verkeerde sleepring zitten en was misschien je oude wel ok. daarnaast zeg je dat er een CQ module is moest zitten en je hebt er een CD module in zitten. Beetje tegenstrijdig :E

Indien U een verlagingsset bij ons aanschaft dan kunnen wij een extra pakket korting geven op de verlagingsset incl montage en uitlijnen. Meer info op onze website of facebook of per mail.
Sleepring heb ik niet aan gezeten. Volgens de dealer moest er een CD in zitten.
Toen ik ging kijken bleek er een CQ in te zitten. Blijkbaar heeft de vorige eigenaar hier al iets aan gedaan.

Hoe weet ik welke sleepring ik nu nodig heb?
De dealer geeft altijd vervangend onderdeel en daardoor ZEGGEN ze dat de CD erin zit. Dit zit er dus niet in.

Je sleepring is altijd de goede enkel de juiste stuurwielmodule.

Je stelt de vraag in het VCDS/VCP/OBD11 subforum..[…]

Groene lijn door km teller

ik heb een vw tiguan van 2018 sinds kort staat er […]

Hey Kan je me meer vertellen over deze garagist? […]

Touran teller inleren

waar woon je ?

Golf 7 1.4 tsi storing P226300

en heeft u het inmiddels kunnen oplossen, ik ben z[…]

Beste forumleden. De Up van mijn vrouw heeft een s[…]

Alarm

De auto is uitgelezen. Volgens de garage is het po[…]

de wielen zijn verkocht