VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2766741
Ff een topic ervan maken want ik kom er niet. Heb dus leren stoelen gehaald met stoelverwarming maar zonder airbag. Me oude stoelen hadden geen stoelverwarming wel airbag. De connector van me oude stoel was geel en komt uit in de andere kant van de gordel dus die draden komen niet uit de gordel maar vanaf de andere kant. Dit waren 3 draden. Op me nieuwe stoel komen daar maar 2 draden uit die hoek. Ik kan die toch gewoon aan elkaar solderen en dan de kleur van de airbag afknippen. En dan gewoon de airbagvan de stoel Door iemand via vagcom uit laten zetten.?
En nog iets ik heb geen schakelaars voor de stoelen die moet ik dus kopen. Laat ze denk ik via ebay komen uit Duitsland zijn daar het goedkoopst. Alleen nergens zit een kabelboom of connector bij alleen de knoppen. De kabelboom valt toch zelf te maken en de connector ook? En dan via het schema installeren?
Afbeelding


Afbeelding
De oude connector van de oude stoel met airbag.
Hiervan de bruin en blauwe solderen op de nieuwe
Afbeelding
#2766880
zou dit maar niet proberen, Airbag stekkers en stoelverwarmingsstekkers zijn totaal anders en ook kwa sturing. Weerstand plaatsen over de airbagstekker als je die niet wil gebruiken of kan gebruiken. Voor je stoel en nieuwe aansluiting creeren

lijkt me iets van een ontuchtingsleiding aan de ve[…]

Golf 7 gte pcv probleem/olie

Hoi, Ik heb een golf 7 gte en hier een turbo upgr[…]

Hoi allen! Mijn T5 start zonder problemen als i[…]

Dan vraag ik me of de dynamo in orde is. Je hebt h[…]

Laden stopt na een aantal minuten

Beste henkjlammers, Wat jij beschrijft ervaar ik n[…]

Ik wil mijn RNS510 in de EOS vervangen door een Ca[…]

Handleidingen Tiguan 2024

Er staat voor mij een Tiguan eHybrid in bestelling[…]

Update navigatie Tiguan

Ik had niet veel opties..... Ik heb een Tiquan […]