VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
#2767490
Beste VW liefhebbers,

De twee volgende zaken doen zich voor:

1.- Tussen het schakelen door zakt het toerental direct naar de 800 (motor valt niet uit), zonder eerst even boven de 1000 rpm te hangen en dan te stabiliseren. Als de motor koud is, is dat terugvallen minder erg (maar deze periode is maar heel kort). Is dit misschien de temperatuur opnemer met een valse afgifte? Dat zou betekenen dat als de motor warm is, de sensor een verkeerd signaal geeft, lijkt mij tegenstrijdig?

2.- Motor loopt stabiel op 800 rpm, maar loopt iets te rauw, niet als een naaimachine.Redelijk wat trillingen in de carosserie.

De ISV is niet lang geleden vervangen. Na onlangs vervangen bougiekabels vervangen, nieuwe bougies, luchtfilter en olie geen verschil in motorloop. Motor pakt wel goed op en loopt verder heerlijk over het hele toerental bereik. Is dat iets rauwig lopen standaard?

Is er naast de ISV ander componenten die het stationair lopen beinvloeden of in te stellen zijn? Ik heb begrepen dat er een "idle screw" op het gasklephuis zit? Hoe stel je die af?

Dank voor je reactie!

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.

Ik heb dit bij mijn seat leon 5f aan de binnen kan[…]