VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg.
door Frank72
Wij zijn sinds een half jaar eigenaar van een Volkswagen Touareg Hybride van eind 2010(nieuwe model). Met de caravan naar Frankrijk ging allemaal perfect , verder ook een perfecte auto.
Hij komt oorspronkelijk uit Duitsland en is 3 jaar geleden ingevoerd. Sinds kort hebben we dus de storing in het Hybride systeem. Dealer heeft een half uurtje gekeken maar niks bijzonders gevonden, alles werk verder prima dus weten we zo niet wat er aan de hand is.
door hawkeye
Dus de dealer heeft een half uurtje gekeken, (dat zal die wellicht niet voor niks hebben gedaan). Is er alleen maar naar gekeken of is de auto ook uitgelezen?, als dit laatste niet het geval is, dan zou ik naar een echte dealer gaan die wel wat meer doet dan alleen maar kijken. Wellicht zit het tegen omdat de auto destijds is ingevoerd en men niet zo happig is om de klant dan te helpen. Mocht je hier in Nederland niet verder komen, dan is een rit naar Duitsland wellicht een optie, naar Vortkamp in Gronau bijvoorbeeld.
door Frank72
Dank je voor de info, auto gaat over 2 weken naar De Waal in Tiel, daar zijn ze schijnbaar ingericht om aan de hoge voltage accu te mogen sleutelen. Storing geeft aan dat er een probleem is aan het isolatie pakket. Ik hoop er het beste van
door Frank72
Auto naar De Waal in Tiel geweest.
Blijkt storing in de regelmodule van de accu te zijn.
Ik moet er maar even mee doorrijden, module kost € 2000,00, grrrrrrrrrrrrr
Radiator slaat niet aan

Even een serieuze toer gemaakt, auto heeft het laa[…]

Hoi allen :), Ik hoor sinds kort een gekraak/ clu[…]

@Mari Een laatste update..... De software van […]

Handleiding VW Tiguan

Beste, ikzelf heb ook een tiguan van 2020 uit dui[…]

Foto’s:

Je moet idd gaan nadenken waar kvs en olie bij el[…]

Allereerst welkom op dit forum... Website van Ger[…]

Turbo 1.4TSI Stuk

Hoi Iedereen, Ik heb een Golf V uit 2008 echt met[…]