VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door ralph2502
#2769660
Goedemorgen,

WIl ff het volgende verhaal met jullie delen en gebruik maken van jullie expertise. (mocht geen behoefte hebben aan een spannend verhaal kan je scrollen naar de onderste 3 regels want daar zal mijn vraag in staan. :tu:

De auto van mijn buren wordt al enige tijd geterroriseerd door een stelletje nietsnutten. Barst in de voorruit gegooid, meerdere dagen achter elkaar de hele auto ondergespoten met een spuitbus etc etc. In de regel gebeurt dit snachts en ontdekken ze sochtends de schade. De mensen doen nooit geen vlieg kwaad bidden 5x per dag en leven voor hun godsdienst. Helaas zullen de acties niet helemaal los staan van hun geloofsovertuiging, Het is inderdaad duidelijk te zien dat het moslims zijn en voor simpele, laffe gasten zoals deze is dat blijkbaar genoeg om een mening over ze te hebben.
MAAR gister verliep het ff anders. In de avond kwam ik thuis en op het moment dat ik de huissleutel in de deur had hoorde ik een knal. Ik liep rustig terug om te checken.... en ja hoor, baksteen door de achterruit. In een flits zag ik 2 gasten op en fiets wegracen, vloekend en wel. Zonder na te denken sprong ik in mijn supersnelle golf bluemotion en ik erachteraan. maar helaas. Misschien maar goed ook anders had ik het ontbijtnieuws gehaald.

Omdat de adrenaline nog niet geheel mijn lichaam had verlaten, keerde ik iets te snel en zat ik tegen een paal aan. Zat er blijkbaar zo dicht op dat de piep van de parkeersensor te laat kwam. :? Blijkbaar mijn beloning voor een goede daad. :(

En dan nu de vraag; Is het verstandig om een bumper met of zonder pdc voorbereiding te kopen? wellicht dat de gaten voor elke auto op een unieke plek zitten en de pdc gaten van een ander niet passend zijn voor mijn setup? Of kan ik gewoon rustig eentje met kopen en past de boel gewoon altijd. hoor graag van jullie.

greetz
Gebruikersavatar
door 85er
#2769694
Vraag me af wat je verhaal verder met je vraag te maken heeft??
Vaak komen die simpelen die zoiets doen uit dezelfde geloofsstroming maar een andere richting.
De diverse stromingen binne het geloof zijn niet allemaal even vriendelijk voor elkaar..

Dus de stigmatisering mag je wel weglaten uit het "spannende verhaal"van je
door freakin77
#2770551
Ik snap ralph prima.

Ik zeg: camera ophangen!
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]