VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
Goedenavond

Binnenkort wil ik een setje aftermarket drl gaan uitproberen.

Echter wil ik deze zelf proberen aan te sluiten.

Nu heb ik er een schema bij, daar staat dat ik een draad op acc aan moet sluiten en op de headlight +

Geen flauw idee wat ze hier mee bedoelen.

Iemand toevallig wel?

Ook moet er een draad naar de plus en min op de accu, dit begrijp ik dan nog wel.......denk ik...

Het gaat om een golf 7 met xenon.

Thanks !
In de stekker van een van je koplampen de +van je dimlicht is jou headlight+, ik denk dat je drl wel uitgaan met de koplampen aan of gaan ze dimmen? anders doe je die helemaal niet aansluiten, zullen ze wel aangaan met lopende motor en uit bij contact uit.
Heey bedankt

Volgens beschrijving hebben ze dimfunctie en blijven ze altijd branden, wanneer hoofdlicht ingeschakeld word gaan de drl voor 50 procent minder fel branden.

Hoe kan ik de plus in de stekker van de koplampen herkennen? En kan ik het draadje er dan gewoon bij in drukken?

Wat word er met acc bedoeld? Want daar zou ik ook iets aan moeten sluiten.

Thanks!
maurice schreef:Als je een leek bent is het best moeilijk uitleggen. Misschien dat er een forum lid in de buurt woont, die je wilt helpen.
Daar heb je inderdaad gelijk in.

Wie o wie zou mij willen/kunnen helpen?

Het betreft alleen het aansluiten van 4 draadjes.
1 op de batterij-
1 op de batterij+
1 op de + van het dimlicht.
En 1 op de geschakelde +

De drl zal ik er zelf alvast in monteren, het gaat echt alleen om het aansluiten.

Uiteraard tegen een vergoeding.

Het hoeft niet perse heel dichtbij, ik ben best bereid een stukje te rijden.

Golf 7.

Alvast bedankt

Vriendelijke groet,
andreversteeg schreef:Waar moet je vandaag komen.

Ik woon in zoetermeer en kan he wel helpen.
Heey andre

Bedankt voor je aanbod, helaas ben ik woonachtig in Apeldoorn, dus dat is iets uit de richting, maar iig thanks!

Ik heb gisteren het setje binnen gekregen, blijkbaar is het toch anders als ik eerder aan gaf.

Misschien weet iemand iig waar dit op aangesloten moet worden.

Aan elke drl zit een gele kabel die ergens op aan gesloten moeten worden, redelijk korte kabels, dus ik gok ergens op de stekker van beide koplampen.

Deze gaan naar een controle box en vanuit deze box komt een zwarte en een rode kabel die aangesloten moeten worden, deze 2 kabels zitten bij elkaar in in een omhulsel, dus ik denk dat deze ergens dicht bij elkaar horen.

Volgens omschrijving zou de drl altijd branden bij contact aan, alleen zou de drl voor 50 procent gaan dimmen bij inschakelen van het dimlicht.

Deze info is misschien in het belang van het juist aansluiten.

Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen.

Thanks

Bij deze een foto van het spul.
20170105_155509-1651x929.jpg
20170105_155509-1651x929.jpg (514.23 KiB) 2143 keer bekeken
renzz schreef:Iemand??

Waar haal ik de geschakelde plus en de plus van het dimlicht vandaan bij een golf 7?

Hoe ziet dit er precies uit? En hoe sluit ik dit aan?
Ik ben namelijk een leek.

Bedankt alvast

Groet
Je geeft zelf aan een Leek te zijn, ik begrijp niet waarom Leken zo'n groot risico nemen, de kans op schade is vrij groot, de reparatie kosten zijn hoger dan het door een proffesional te laten doen.
Bij de brandweer maken we geregeld mee dat er een auto in de fik gaat door onkundig monteren van accessoires en dergelijke. Hou er rekening mee dat je verzekering hier moeilijk over gaat doen.

Je stelt de vraag in het VCDS/VCP/OBD11 subforum..[…]

Groene lijn door km teller

ik heb een vw tiguan van 2018 sinds kort staat er […]

Hey Kan je me meer vertellen over deze garagist? […]

Touran teller inleren

waar woon je ?

Golf 7 1.4 tsi storing P226300

en heeft u het inmiddels kunnen oplossen, ik ben z[…]

Beste forumleden. De Up van mijn vrouw heeft een s[…]

Alarm

De auto is uitgelezen. Volgens de garage is het po[…]

de wielen zijn verkocht