- 22 jan 2017 14:13
#2774782
Ik heb een apart probleem met mijn gti. Vorige week wou deze niet starten ANWB is er toen bij gekomen en kwamen we er achter dat de verdelerkap wat vochtig was en de bougies even vervangen moest worden. Spullen besteld en meteen de rotor, verdelerkap, bougiekabels en de bougies vernieuwd. Dus wou hem starten, maar ging niet aan. Rook een benzine lucht dus mijn vermoede was dat die verzopen was. Bougies er weer uit en inderdaad even droog gemaakt motor even overtollige benzine er uit laten blazen. Alles weer aangesloten en ging uiteindelijk aan na iets wat moeite. Dit was woensdag middag. Donderdag ochtend naar werk gereden starte gewoon en 's middags weer naar huis ook niks aan de hand. Vrijdag middag is mijn meisie er nog even mee weg geweest en deed het ook gewoon. Gisteren (zaterdag) wou die het in eens niet meer doen. Dus al weer de ANWB gebeld. We roken weer een benzine lucht, geen idee of de wel of niet verzopen was. de beste man trok een stekkertje er uit in me blok van de tempratuur ofzo. Starten en beetje spelen met de gashendel kregen we hem aan. Stekkertje even los gelaten en terug gedaan. Auto draaide in begin 1000 toeren en viel even later terug naar 900 zoiets. Heb ik hem vanmorgen weer gestart en hij deed het meteen. Ben even 2 uur weg geweest kom terug denk kijken of die het nog doet. Wou die niet starten. Weer verzopen??? Rook wel weer een benzine lucht, zekering van de benzinepomp er even uitgehaald en even 2 3 keer geprobeerd te starten zodat de overtollige benzine weg gaat. Zekering er weer in en was starten lopen. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn. Accu is zgan door gemeten en niks mis mee, rotor, verdelerkap, bougiekabels, bougies nieuw! waar gaat dit fout?
Laatst gewijzigd door golf3gti8vbas op 24 jan 2017 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooi ROOD is niet lelijk
Red MK3 GTI 2.0 8V "20 Jahre" On Antraciet BBS RC324
Red MK3 GTI 2.0 8V "20 Jahre" On Antraciet BBS RC324