VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2774782
Ik heb een apart probleem met mijn gti. Vorige week wou deze niet starten ANWB is er toen bij gekomen en kwamen we er achter dat de verdelerkap wat vochtig was en de bougies even vervangen moest worden. Spullen besteld en meteen de rotor, verdelerkap, bougiekabels en de bougies vernieuwd. Dus wou hem starten, maar ging niet aan. Rook een benzine lucht dus mijn vermoede was dat die verzopen was. Bougies er weer uit en inderdaad even droog gemaakt motor even overtollige benzine er uit laten blazen. Alles weer aangesloten en ging uiteindelijk aan na iets wat moeite. Dit was woensdag middag. Donderdag ochtend naar werk gereden starte gewoon en 's middags weer naar huis ook niks aan de hand. Vrijdag middag is mijn meisie er nog even mee weg geweest en deed het ook gewoon. Gisteren (zaterdag) wou die het in eens niet meer doen. Dus al weer de ANWB gebeld. We roken weer een benzine lucht, geen idee of de wel of niet verzopen was. de beste man trok een stekkertje er uit in me blok van de tempratuur ofzo. Starten en beetje spelen met de gashendel kregen we hem aan. Stekkertje even los gelaten en terug gedaan. Auto draaide in begin 1000 toeren en viel even later terug naar 900 zoiets. Heb ik hem vanmorgen weer gestart en hij deed het meteen. Ben even 2 uur weg geweest kom terug denk kijken of die het nog doet. Wou die niet starten. Weer verzopen??? Rook wel weer een benzine lucht, zekering van de benzinepomp er even uitgehaald en even 2 3 keer geprobeerd te starten zodat de overtollige benzine weg gaat. Zekering er weer in en was starten lopen. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn. Accu is zgan door gemeten en niks mis mee, rotor, verdelerkap, bougiekabels, bougies nieuw! waar gaat dit fout?
Laatst gewijzigd door golf3gti8vbas op 24 jan 2017 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
#2774785
Klopt daar heb je gelijk in. Daar hebben we gisteren ook beetje mee gerommeld maar omdat die uit eindelijk terug viel in ze toeren was volgens de man van de ANWB niks mis met die tempratuur sensor. Hij had zelf ook diverse 8v en 16v motors gehad dus hij kent de blokkies wel. Ik heb hem nog niet uit kunnen lezen dat wil ik inderdaad nog wel gaan doen. Kijken of daar wat uit gaat komen
#2774977
Ik heb hem even uit laten lezen en daar kwam eerst de foutmelding G28 uit dat is toerensenor ofzo. Volgens maatje van me zit die niet op de auto (golf 3 gti 2.0 8v motorcode ady). Daarna alles gewist en toen opnieuw proberen uit te lezen en toen kwam motorregelaar/motor management ofzo. Iemand enig idee wat hier mee bedoelt word. Als die warm is kan je hem uitzetten en daarna gewoon zonder problemen starten
#2775224
Je kan geen foutcode krijgen van een sensor die je auto zogenaamd niet kan hebben, dus ga er maar van uit dat dat een probleem was/is.
wat zijn de foutcodes die bij de meldingen horen, die je nu nog krijgt?

Zijn de foto’s hiervan nog beschikbaar? Zit met pr[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]