- 01 feb 2017 00:10
Beste Forumleden,
Ik heb inmiddels al veel gelezen betreft het updaten van de RNS 510 FW.
Als ik het zo lees wordt er aangegeven dat ik de FW het beste kan upgraden naar FW 5238.
Op de pagina's waar ik dit allemaal heb gelezen ben ik nog geen mensen uit ons kikkerlandje tegen gekomen en ben daarom ook benieuwd of er meer mensen positief over zijn.
Niet geheel onbelangrijk, de gegevens van mijn RNS 510:
Delivery part number: 1T0 035 680 C
HW-Version: H04
SW-Version: 2850
HW Vehicle: 0xC801
De reden dat ik de update graag wil doen is:
- Spraakbesturing op dit moment niet beschikbaar in NL
- Kan geen POI's toevoegen vanaf SD
- RDS tekst
- Eventuele snelheidsverbeteringen zijn altijd mooi meegenomen
Ik ben er van overtuigd dat installeren mij moet lukken (heb ook de bestanden), maar mocht er iemand in de buurt van Hoogvliet (Rotterdam) zitten met ervaring hoor ik dat natuurlijk ook graag.
Alvast bedankt voor de reactie opmerkingen of andere mogelijkheden zijn altijd welkom
Ik heb inmiddels al veel gelezen betreft het updaten van de RNS 510 FW.
Als ik het zo lees wordt er aangegeven dat ik de FW het beste kan upgraden naar FW 5238.
Op de pagina's waar ik dit allemaal heb gelezen ben ik nog geen mensen uit ons kikkerlandje tegen gekomen en ben daarom ook benieuwd of er meer mensen positief over zijn.
Niet geheel onbelangrijk, de gegevens van mijn RNS 510:
Delivery part number: 1T0 035 680 C
HW-Version: H04
SW-Version: 2850
HW Vehicle: 0xC801
De reden dat ik de update graag wil doen is:
- Spraakbesturing op dit moment niet beschikbaar in NL
- Kan geen POI's toevoegen vanaf SD
- RDS tekst
- Eventuele snelheidsverbeteringen zijn altijd mooi meegenomen
Ik ben er van overtuigd dat installeren mij moet lukken (heb ook de bestanden), maar mocht er iemand in de buurt van Hoogvliet (Rotterdam) zitten met ervaring hoor ik dat natuurlijk ook graag.
Alvast bedankt voor de reactie opmerkingen of andere mogelijkheden zijn altijd welkom