VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
#2779345
Hey,

ik zit met het volgende, ik had in mijn golf volgende middenconsole zitten, maar dan met een cd wisselaar

Afbeelding

Nu heb ik een nieuw navigatiesysteem zitten van Kenwood en is de wisselaar er dus uit en is de aux niet meer aangesloten. In de plaats daarvan heb ik een USB kabel naar men armsteun liggen waar ik men telefoon op kan aansluiten. En om die telefoon ergens in te leggen ;) had ik volgend onderdeel besteld.

Afbeelding

Hetzelfde maar met een bakje in.
Ik dacht, kat in bakkie en geef deze nieuwe console mee naar de audioboer die hem dan ineens kon verwisselen. Na 4 uur passen komt hij erachter dat die niet past :evil:

Ik doe even wat opzoekwerk en idd, er zou blijkbaar nog een ander luchtkanaal besteld moeten worden die voorzien is om onder het bakje heen te lopen.
De audioboer beweerd bij hoog en laag dat er nog veel meer dingen niet overeenkomen maar na best wel veel opzoekwerk, lijkt me het toch maar enkel dit probleem te zijn.
Ik heb hier nog een blog van een duitser die het omgekeerde doet maar mijn Duits is niet zo perfect.

http://blog.maxschroeder.com/tag/einbau/

Dus bij deze wou ik eens informeren of het daadwerkelijk enkel nog dit kanaal is wat ik mis.
Volgens de magazijnier van bij een VW garage moet dit volgens hem voldoende zijn.
Er is geen aangepaste draagconsole of handrem of zoiets.

Afbeelding

Kan iemand mij hier AUB mee helpen en mij uitsluitsel geven :D

Bedankt

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.