VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Rick28
#2782920
GolfGTIvandijk schreef:Jeetje ik denk nu wel 2x na voor de v6 lip :SCRATCH:
Sorry dat ik de wind uit je zeil haal hiervoor.. maar het zijn aandachtspuntjes waar je op moet letten..

Ik kwam er pas echter toen ik het aan t passen was op de auto.. maar als ik dit van te voren had geweten zou ik het nog steeds gedaan hebben.. vind het qua uitstraling echt wat hebben..
#2783072
GolfGTIvandijk schreef:Ik heb een aantal kleine vragen. Beter allemaal in 1 topic gooien dan in meerdere.
Bij deze nog wat duidelijker antwoord op je vragen :mrgreen:

[s]- Hoeveel bar moet er in 18 inch velgen bij een golf 4.[/s]
- bij starten van de auto zie ik nooit het Motor storting lampje aangaan. `
Topic over het lampje http://www.vwforum.nl/golf-4-smd-leds-s ... ler-195127 8)
[s]- past een v6 achterlip zo zonder aanpassingen op een 1.8t[/s]
- Lcd scherm in midden toerenteller zie ik nooit. Heb ik die niet, defect of moet ik die nog activeren of iets?
Kan zijn dat je die niet hebt, er zijn namelijk verschillende soorten tellers, had zelf ook geen display in mijn Highline en heb zelf een FIS ingebouwd.
Meer info erover > http://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewtopi ... 56#p345741 <

[s]- hoeveel moeten de weerstanden zijn voor de airbag in de stoel? Heb andere stoelen zonder zij airbag dus welke weerstand moet ik gebruiken?[/s]
[s]- past de Audi TT cover bij de ruitenvloeistof reservoir etc ook op de golf 4?
- past de Audi tt voeten rust (dode pandaal) ook op een golf 4?[/s]

[s]- ik haf altijd een apart geluid onder de motorkap als je de multi riem eraf haalt stopt het. Dus is iets in die richting. Heb de riem en spanner vervangen toen stopte die met piepen. Maar toen kwam er wel een ander geluid kan deze niet omschrijven. Auto gebracht bij garage en het zouden de lagers van de dynamo moeten zijn lagers dynamo vervangel nog steeds dat vervelende geluid toen de dynamo vervangen. Bleef hetzelfde geluid. Toen weer andere dynamo deze had een iets kleinere poly of hoe je dat ook noemt. Bij deze dynamo verschuift de band 1 streepje. Is dit erg? Of ? Het geluid stopt wel. een ribel verschuiving lijkt me niet erg
- ik wil mijn slangen vervangen. Brandstof slangen die naar je inlaat lopen. Heb rode hitte bestendige slangen liggen rood. Kan ik deze gewoon gebruiken of moet voor brandstof speciaLe zijn omdat het bijt of iets.[/s]

- ik hen bij me spegels een knopje. Spiegelverwarming en je spiegels af stellen. Nu zit er achter nog een teken neem aan voor inklappen van spiegels. Deze doet echter niks?
Hier is al een topic over http://www.vwforum.nl/buitenspiegels-54827 :mrgreen:

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.