VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
#2779754
Ik heb zoals sommige van jullie weten 19" laten plaatsen onder mn Golf V. Nu wil ik hem iets wat lager gooien (liefst zonder een hele schroefset te kopen). Op deze manier ben ik maar rond de 100 ekkies kwijt. Welke veren kan ik t beste halen, volgens mij is mn auto nu juist opgehoogd :roll:

Daarnaast heb ik nieuwe mistlampen gekocht en nieuwe grills... echter mis ik bevestigingspunten :( :(

Hoe is dit op te lossen?

Het "nadeel" is dat ik er niet veel geld meer aan uit wil geven (wrappen, blinderen, dvd/navigatie), cc, chippen, origineel armsteun laten inbouwen, achterlichten laten wrappen, andere koplampen, hemelverlichting en weet ik wat ik nog aan onderdelen heb liggen - hebben me al genoeg gekost voor een auto die ik maar een jaartje zou houden :lol:

Er zit "maar" 128.xxx op de teller en hij rijdt heerlijk... echter is hij te duur (Jetta rijd veel goedkoper en minder wegenbelasting... en iets meer luxe). Dus wil er eigenlijk een andere wat nieuwere auto voor terug.

Alvast bedankt voor t meedenken :tu:
#2780197
Omtrent verlagen met alleen veren kan dit alleen houd er rekening mee dat je de dempers snelle kapot gaan omdat deze al wat ouder zijn. Daarnaast veren op oem dempers zou ik alleen gaan voor Eibach of H&R die werken goed met oem dempers. Maar voor € 100 ga je het niet redden. Je zal de veren moeten kopen en (laten) monteren en de auto uit laten lijnen.
#2782519
Hey Antera,

Sorry voor mijn late reactie (helaas door omstandigheden even online geweest).

Is dus een iets wat lastigere zaak dan dat ik had verwacht... hmmmm. Hier zal ik eerst even goed over na moeten denken. Ik heb een bod van 5K gekregen voor mijn golf, als ik m hou, zou ik er nog wat geld in willen steken. Als ik m weg doe, ben ik 5K rijker hahaha.

Dilemma. Onderstussen ook op zoek naar deuren voor mijn Jetta (die zijn helaas beschadigd).

Dank voor je advies :tu:

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.