VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door danny20danny
#2780813
Heeft er toevallig al iemand geprobeerd om de lampen van het facelift model (golf 7) in te bouwen in een golf uit 2013/2016, reed er van de week achter en vind die achterlichten toch echt wel een stuk leuker. En het blijft natuurlijk leuk om telkens wat andere dingen aan je auto te doen
Laatst gewijzigd door danny20danny op 27 jan 2019 20:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Antera
#2780980
Achterlichten kan je als het goed is zo inbouwen alleen wat coderingen aanpassen. Heb helaas de nieuwe nog niet onder de laptop gehad maar vermoed dat het niet meer is. Bekabeling verwacht ik ook geen verschillen maar hoop er snel eens een te hebben
#2782594
inmiddels wat informatie ingewonnen, Maar bij de achterlichten zit schijnbaar een extra draadje en zo wat coderingen aanpassen wordt hem dan niet. Maar niemand meer informatie of iemand die het al heeft ingebouwd?
Gebruikersavatar
door Antera
#2782977
Ik ben er ook al ingedoken zitten zelfs 2 extra draden. En de coderingen zijn niet anders dan de huidige. helaas nog niet kunnen kijken waar deze draden voor zijn en waar naartoe lopen. Er is wel een duitser die het voor elkaar heeft gekregen maar niet zonder slag of stoot
Gebruikersavatar
door Antera
#2783410
Dit is een mooie optie is alleen zonder de LED achterlichten die komen er dan nog bij
door Mitchbitt
#2783416
Ja dat klopt. Heb het verhaal nog even nagelezen en er wordt ook gesproken over auto's met omgebouwde halogeen lichten. Wat ze daar mee bedoelen? Zou het dan toch ook voor auto's met niet origeel led kunnen? Maar al met al wel een duur geintje, modules + ledunits kost je al gauw 800 tot 900 euro.
#2783431
bij hun kwam ik ook uit, Is een prijzige optie die dus niet echt het overwegen waard is voor mij, misschien dat er binnenkort iets bij cartronic mogelijk is die zijn meestal ook wel kundig en goedkoper met dit soort zaken.
door GolfAudi
#2813445
Hoi allemaal,

Ik heb een golf 7 facelift met een hologeen koplampen. Ik wil ze graag vervangen door plug & play led koplampen. Ik weet dat er voor de oude golf 7 wel plug & play Depo, Osram etc led koplampen zijn maar ik heb niks voor de facelift model kunnen vinden. Weten jullie misschien of het al beschikbaar is?
#2815955
Even nog een vraagje wat betreft de verlichting van mijn auto, ik heb nu xenon plus verlichting maar in de bochten komt er weer een gele gloed doorheen schijnen. Oftewel daar zit nog een halogeen lampje. Weet iemand welk type lamp dit is? Ook wil ik de mislampen van mijn auto vervangen door witte en ik zou ook graag het type lamp willen weten wat daar in zit. En bij mijn huidige up (helaas krijg ik er te weinig voor dus ga ik hem oprijden) wil ik ook de lampen gaan aanpassen. Ik weet inmiddels dat er een T20 als stads/dagrij verlichting in zit, maar met led lampen blijft hij dan 2 functie's hebben of gaan ze dan gewoon aan en zijn ze niet dimbaar? Want het stadslicht is een stuk minder fel als dagrij verlichting. En natuurlijk die gele mistlampen moeten er ook uit en moeten plaats maken voor wit licht / al dan niet led licht maar weet niet welk type lamp het is en kan het niet terug vinden in het boekje.
door Imad
#2840074
Ik heb dezelfd golf 7 van 2014 heb facelift lichten erop gezet voor en achter plug an pla je krijgt geen storing of iets ik doe het zelf voor mensen en je bent geen veel geld kwijt en niet moelijke zoals ik hier allemaal lees wil je hulp of info aarzel niet oo mij te contacteren ook voor andere modelen of iets coderen 0485026654
Gebruikersavatar
door Antera
#2840085
Adviseer de originele achterlampen te monteren. De goedkopere China versies willen nog wel eens storingen geven of lekken enz.

meer info contact me via www.vcds-coding.nl
door josdavids
#2840093
Kan je de FL LED koplampen met enkele dagrijverlichting LED zonder meer vervangen door de variant met dubbele LED voor dagrijverlichting? Of loop ik dan tegen andere problemen aan omdat ik geen dynamische bochtverlichting heb nu?
P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.

Waarmee uitgelezen? Veel universele tools geven ni[…]

Omdat mijn echtgenote die sporadisch in de auto ri[…]

Achterdeur gaat soms niet meer dicht

Nee geen terugroep actie hiervoor gehad