VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Audio, video & gaming in je auto
door hansvant
Dag mensen,

sinds kort ben ik in het bezit van een VW Golf VI 1.6 tdi Variant. Helaas blijkt er geen bluetooth module aanwezig, welke ik wél graag wil plaatsen. Er is wel een uitgebreid stuur aanwezig, met alle benodigde knoppen. Tevens is er het witte MFA menu...

Ik kan helaas niet vinden welke module ik nodig heb (denk aan 2e hands), wie kan mij adviseren. Het is de wens om zowel de telefoon te kunnen bedienen vanaf het stuur als het touchscreen van de RNS 310 te kunnen gebruiken. Tevens wil ik bijv. vanaf de telefoon muziek kunnen luisteren (Spotify) en dit ook via het touchscreen bedienen.

Er zijn vele verschillende modules te vinden. De kabelboom zal het probleem niet zijn, maar welk type module?!? Ik begrijp dat er ook een nieuwe module bestaat die minder problemen geeft met koppelen van verschillende merken telefoons.....maar veel verder kom ik niet.

Ik vind zowel een originele module als een goede imitatie prima en om de kosten te beperken is 2e hands en goed functioneel ook prima.

Graag advies van iemand met meer kennis van zaken dan ik zelf heb. Alvast dank!!
Handleiding VW Tiguan

Vandaag , 28-11 , kreeg ik vanuit Duitsland via de[…]

Babyblauwe Eco UP! -> CNG

Ik zit boven in het Friese land, waar je eigenlijk[…]

Standkachel inbouwen golf 7.5 2017

Goedenmiddag heeft er iemand ervaring met een stan[…]

Bedankt. Dat is voor mij helaas te oud.

Gezien je zegt dat ie full options is, is er gee[…]

Regensensor plaatsen Golf 8

Goedemorgen, mijn wagen heeft zeker een lichtsenso[…]

Let je goed op dat je sleepcontact geschikt is and[…]

Motor afdekplaat VW golf 8R