VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
door Benjamin3
#2782769
Goedemiddag mannen/vrouwen,

ik ben van plan een compressor op een abf motorblok te bouwen. Ik wil rond de 250pk uitkomen, en ben bij een bedrijf in Holten geweest die mij wist te vertellen dat ik hiervoor aan interne delen niets hoef te veranderen, zolang ik qua druk maar rond de 0,5 , 0,7 bar zou zitten. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Het type compressor word van Rotrex, specifiek nummer heb ik nog niet omdat hij de offerte nog niet heeft opgestuurd. Als tweede vroeg ik me af wat de plaatsing van de compressor betreft: Zijn hier kits voor met aangepaste steunen e.d om hem op de motor te bouwen?

En als laatste en misschien wel belangrijkste: Welk besturingssysteem kan ik hiervoor gebruiken? Ik ben bij JD geweest, maar het zou ze teveel tijd kosten om iets dergelijks te mappen.

Zie graag jullie reacties tegemoet.

mvg, Benjamin
door gkg
#2789499
Bel anders even met easy-tech. Maat van mij is ook bij meerdere afgewezen, omdat het afstellen niet kon of lastig was. Easy-tech was het geen probleem en zo gebeurd.
door Bluepower
#2789502
Jeff vr6 hier op het forum verkoopt een vers gereviseerde Rotrex compressor, kompleet met ook de steun voor op een 4-cilinder motor!
En voor de aansturing raad ik aan naar een stand-alone management te gaan, omdat je nu met drukvulling wilt rijden moet de computer hier wel mee overweg kunnen.
Mocht je willen: ik heb een zo goed als nieuwe KMS MD35 management systeem liggen!
Gebruikersavatar
door djatlive
#2789508
Je kan je digifant 3.1 (laten) ombouwen voor drukvulling.
De mapsensor moet vervangen worden voor een ander exemplaar.

De link hieronder is iemand die dit met een Abf heeft gedaan.
Heel het project staat er op. Ik dacht dat hij zen Abf heeft laten tunen door JD.

Ik weet dat het een ander forum is, maar er staat wel veel info.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=103568

Mvg Giel

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]